help.......wat vinden jullie van mijn kaartje?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door suusje23, 18 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hoi.

ik ben in 9 juli gestopt met de pil, 15 juli had ik mijn ontrekkingsbloeding.
    na 43 dagen werd ik voor het eerst echt ongi. niet zoveel als voordat ik stopte met de pil maar toch. 25 dagen later ben ik weer een klein beetje ongi geweest en ben halverwege die cyclus begonnen met tempen. de nieuwe cyclus ook gaan tempen en zit nu op dag 28. heb het idee dat ik de afgelopen cyclus geen ei heb gehad en nu weer niet. wat vinden jullie van mijn tempkaartje? wordt er zelf namelijk nogan onzeker over.

alvast bedankt voor het kijken en sorry voor het lange verhaaltje....

grtz suus

http://www.fertilityfriend.com/home/21ac2c

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi Suus,

Geeft niks hoor die onzekerheid, hebben we allemaal last..
    Maar wat betreft je kaartje, die schommelt idd nogal op en neer zonder een duidelijk blijvende stijging. Ik kan er dus ook geen ei in ontdekken. De eisprong kan nog altijd komen, het is even afwachten tot je ei komt of een ongi. Waarschijnlijk ligt het aan het ontpillen.

Succes,
    Afrola

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

We zitten in hetzelfde schuitje.. Ik weet niet of ik voor me 1e eigen ongie een eisprong heb gehad. Maar de 1e echte ronde niet, 2e ronde niet en zit nu in de 3e ronde.. Ook me temp is niet duidelijk dus. En ben ook minimaal ongesteld alleen heel erg lang en de rest spotting :( ..

Ik vind het wel mooi om te lezen dat ik niet de enige ben, maar dit wens je gewoon niemand toe al die onzekerheid... Hopelijk krijg je straks gewoon een eisprong. En ik ook..

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik zie dat je ook etos pillen slikt, ik ook nu 2 weken. Wanneer ben jij daarmee begonnen?

Deel Deze Pagina