lichte streep eigen merk etos wie ervaring?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by angel74, Jun 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    hoi allemaal

hoop dat iemand hier ervaring mee heeft .
    even in het kort ...
    had vorige week zwaar het vermoeden dat ik wel eens zwanger zou kunnnen zijn had dit keer na mijn ei nergens last van (normaal wel) alleen zo nu en dan rare borrel in mijn buik net onder mijn navel geen kramp of iets heel raar vond ik het ... vanaf woensdag erg moe (nog steeds ) moest gister ongi worden maar werd zaterdag ongi maar had totaal geen kramp enz gister was het al weer weg alleen nog maar met afvegen(sorry beetje brr) heb gister de ha gebeld omdat ik dacht dan heb ik wel een te laag hb gehalte omdat ik zo moe ben ... maar ze zegt neem ff de urine mee dan doen we ook nog ff een test om het uit te sluiten .. dus ik dacht gister middag laat ik er ook ff een gaan doen had er 1 liggen van etos eigen merk en gelijk zag je een hele dunnen lichte blauwe streek :( vandaag bij de ha geweest hb gehalte zeer goed en de test nega en na een paar min een hele vage streep dus ja wat moet ik er nu van denken wel of niet posi??
    ze ging het overleggen en me dan bellen ....
    vind het echt raar zo wie herkent dit en was wel of niet zwanger en heeft er iemand ervaring met de etos testen want volgens mijn zit er geen indroog lijn op ..binnen de af leestijd zat de dunnen vage streep er al .

liefs angel

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    oh ja
    mijn temp is 36.9 /37
    en sins gister avond veel plassen

liefs angel

3. Prit

Prit Lid

Jun 8, 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig om een hier een antwoord op te geven. Ik begrijp uit je verhaal dat je er straks nog over gebeld wordt?

Die klachten zeggen op zich niet zoveel. Je leest zovaak dat men niet zwanger is terwijl men alle klachten heeft en dat men wel zwanger is terwijl ze nergens last van hebben.

Ik heb zelf ook al een week last van heel veel zwangerschapsklachten en heb 2x een hele vage, lichte streep gehad (zie mijn topic ook in deze pijler) maar sinds gistermiddag zijn al mijn klachten als sneeuw voor de zon verdwenen...

Ik hoop voor je dat de lichte strepen iig iets zeggen en dat je straks wordt gebeld met goed nieuws! (als ik dat iig goed heb begrepen uit je verhaal! :))

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    ja wordt inderdaad nog gebeld of de test nog herhaald moet worden of via bloed of ik weet ook niet hoor het dan wel ..
    heb verder geen klachten alleen erg moe ..ofzich is dit voor mij wel heel herkenbaar dit had ik namelijk ook bij mijn eerste zwangerschap is inmiddels al wel 13 jaar geleden maar toen had ik ook zon vage test en ongi en erg moe heb nooit eingelijk echt last gehad van rare kwaaltjes of boobs alleen de afgelopen tijd na mijn ei wel heel erg zelfs mijn tepels leken wel in brand te staan pfff maar had dit keer nergens last van nu nog niet alleen die moeheid dan ..
    nog maar even afwachten hoe moeilijk dat ook is wachten hahah
    hoop voor jou ook het beste

liefs angel

5. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    Angel kun je geen foto plaatsen?

liefs

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    hoi
    ik was al aan het proberen om een foto te make maar wil nog niet echt lukken helaas
    ben niet zo handig in die dingen haha

liefs angel

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    ik heb de foto in negatief gemaakt dus nu hopen dat ik hem erop kan krijgen

8. Prit

Prit Lid

Jun 8, 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd! :)

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    ik krijg ze maar niet op de pc ze willen niet verzenden snap er niks van hoop dat het nog gaat lukken

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

Apr 11, 2009
    2,803
    0
    0
    Heb je ze verkleint via tinypic.com?
    Zo niet dan moet je dat even doen.
    uploaden en dan kiezen voor message board
    Succes.

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    het is gelukt ze staan in mijn album
    ik hoor het graag van jullie wat jullie ervan vinden

liefs angel

12. Prit

Prit Lid

Jun 8, 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie de streep duidelijk hoor! Hij is alleen niet zo dik als de controlestreep...maar weet niet of dat wat wil zeggen.

Ik duim voor je! Wanneer bellen ze terug?

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    ik zag hem ook wel maar ja men kan zich ook iets inbeelden toch maar mijn man zag het ook dus vond het toen toch wel vreemd worden omdat ik ongi geworden was had dan wel geen ongi klachten ma ja dacht eerst dat kan wel een keer voorkomen

ja en toen die test :(;)
    afwachten denk ik maar en hoop dat ze vandaag nog belt volgens mij wel hoor ma weet het niet meer zeker hah

liefs angel

14. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    Hoi angel

net eens je foto's bekeken, ze zien er wel positief uit! :)

liefs lilliby

15. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb net ook even zitten turen, ik vind het een beetje lijken op indrooglijntjes omdat ze meer op pennestreepjes lijken. Als het heel licht is, hoort het bandje wel even breed te zijn als het controle bandje. Ik zou er gewoon nog een keertje een testje tegenaan gooien, morgen ofzo ;)

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    hoi

nou het kan geen indroog lijntje zijn want hij was al binnen de tijd zichtbaar en na mijn idee wordt een indrooglijn niet blauw van kleur dan blijft hij wit .. heb gister eind van de middag nog 1 gedaan en die was ook binnen de tijd zichtbaar en heel licht en binnen een half uur zag je heel goed dat de breedte er ook is en is iets duidelijker dan die van maandag dus weet het ook niet meer dan kan me alleen niet voorstellen dat hij 2 keer vals posi geeft... zet de nieuwe test ook ff in mijn album

dit weekend doe ik er nog 1 en dan hoop ik het zeker te weten durf nog niet echt te hopen of te springen haha'

liefs angel

17. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    nou ben benieuwd heeft de arts je nog niet terug gebelt ?

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen

ja die had wel terug gebeld en moest hem maandag herhalen bij hun
    maar omdat ik het zo vreemd vond en ik er maar over bleef prakke denken had ik gister de vk nog gebeld en die zei dat hij over een paar dagen wel breder en wat donker zou moeten worden anders was ik het misschien dit weekend toch al verloren zonder dat je het heb gemerkt ... heb gister nieuwe in huis gehaald een 2 pack van de etos weer kon het natuurlijk niet laten haha dus ik gister net voor het eten nog 1 gedaan en weer het zelfe in de tijd zag je een hele lichte streek nog niet echt blauw maar wel de juiste breedte en na het eten toch maar ff kijken en toen was ie echt wel meer zichtbaar als de test van maandag plus de juiste breedte ......
    kan me niet voorstellen dat een indroog lijn blauw kleurt of wel ??? dit doet het alleen als je hcg bij je hebt lijkt mij ..... doe dit weekend die andere nog even en dan met ochtend urine ... zal deze foto straks ff erbij zetten is zeker al duidelijker

liefs angel

19. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb zelf wel indrooglijntjes gezien die blauw zijn, maar niet zo snel. Waarom probeer je geen ander merk? En idd hij hoort binnen een paar dagen een stuk donkerder te zijn. Ik hoop dat het goed zit!

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    oke ik zelf had er nog niet van gehoord en zeker niet binnen een half uur 3 kwartier en dat ze blauw blijven of dat wel? die van maandag zag je gelijk binnen 10min een streepje maar daarna pas blauw en die van gister net zo ma denk ook dat je het blauwe pas later beter ziet is omdat ze nog niet zo heel donker zijn maar je zag het wel binnen die 10min
    hoop ook dat het zo is en goed blijft zitten dit zal dan een kindje van mij en mijn vriend worden zelf hebben we al ieder 2 kids dus het zal wel super zijn zon kleine spruit erbij ..

liefs angel

Share This Page