goede morgen iedereen, zit nu in mijn 2e Ronde de eerste was 30 dagen en nu zat ik al op 47 en kon nog steeds niets ontdekken, maar ik begon gisteren en eergisteren dingen te voelen in m'n linkerlies bijv. als ik op de wc zat en ik gaf druk of ik moes niezen of hoesten voelde ik een beetje pijn. dus misschien wel ei dacht ik. we hebben vrijdagavond en zaterdagochtend sex gehad, niet omdat ik dacht dat ei eraan kwam maar gewoon..... en gisteravond na die pijn in mijn lies dacht ik zal ik hem nog eens verleiden, misschien springt er morgen een ei... dus vanmorgen wakker en meteen tempen, met beetje slaperige ogen zag ik een ,6 staan en dacht shit temp weer gedaald ( ik kijk vaak alleen naar het laatste cijfer en ga dan weer slapen) ik baalde even tot ik goed mijn ogen open deed en zag 37.6! ik het licht aan om het goed te kunnen zien en ja hoor grote stijging. ik blij en meteen pc bijgepakt om het in te voeren. nu geeft ff aan dat er eergisteren (vrijdag) het eitje gesprongen..... maar we hebben pas vrijdag laat sex gehad dus dat zal wel niet meer op tijd zijn geweest... kan het zijn dat FF het verkeerd heeft en ik toch mijn ei gisterennacht heb gehad? ( gisteren gaf ie trouwens aan dat ik op dag 33 mijn ei heb gehad........ koekoek!!) 2daefb Ovulation Charts sorry beetje lang verhaal....
Nou meid, ik twijfel een beetje. Ik zou even kijken wat je temp morgen doet. Het kan namelijk ook zo zijn dat je een beetje verkouden begint te worden. (wat nou niet echt raar is met zulk weer! :x) Maar als je temp de aankomende dagen ook ongeveer zo is, dan denk ik dat je ei geweest is op de dag welke ff aangeeft. Nou maar hopen dat je temp de komende maanden zo blijft
bedankt voor je antwoord zina! wist je dat je naam schoonheid betekent ik het arabisch ofzo... verkouden ben ik echt niet, voel me gewoon goed..... had wel beetje diaree vanmorgen maar dat kan volgens mij ook de de eisprong en hormomen komen toch??