wie zou eens willen kijken naar mijn kaartje? ik zelf denk dat ik mijn ei al heb gehad,maar ff weet het nog niet. wel heb ik sinds een dag of 3 geen ei-pijntjes meer...maar heb ik wel pijnlijke steekjes in mijn oksel naar mijn borst toe sinds een dag of 2. wat denken jullie?
Op basis van dit kaartje kun je er weinig van zeggen. Als je temperatuur doorstijgt de komende 3 dagen was het gisteren.
als je temp door gaat morgen en overmorgen zeg ik dat ie gisteren is geweest. Eerder zie ik nog geen mogelijkheid van ei. Die eerste dip klopt anders ook niet met de creamy afscheiding. Buikpijn wil nog niet zeggen dat het je ei is.. Kan ook de druk zijn van de follikel.
Jouw temps liggen precies zo hoog om voor je ei te zijn??? Toch zeker als ik je vorig kaartje bekijk. Er zitten 2 dips in maar je krijgt niet echt een daling van enkele dagen zoals je op je vorig kaartje ei zag aankomen. Moeilijk te zeggen meid, nog enkele dagen je temp afwachten vrees ik. Veel succes!
dankjewel voor het kijken! biancs:wat bedoel je met die 1ste dip en creamy afscheiding? ik vind het best moeilijk om afscheiding te interpreteren! poppemie:ja dat vond ik ook tegenover mijn vorig kaartje! heb wel op dag 3 sex gehad en even gedacht dat toen mijn ei was geweest,maar ik denk toch dat dat niet mogelijk is of wel?
Aangezien je temp vandaag weer naar onder is denk ik dat je ei nog niet is geweest. Waarom heb je eigenlijk zoveel open bolletjes? Tem je wel steeds op dezelfde tijd? Dat is voor FF ook verwarrend en moeilijker om ei te bepalen namelijk......en voor jezelf natuurlijk.
Voor je afscheiding het volgende: sticky is wit korrelig en heeft niks slijmerigs qua structuur, eerder gummyachtig. creamy is wat cremeriger en lijkt op creme bijv. gezichtscreme. Als je creamy hebt ben je over het algemeen neit vruchtbaar en is meestal geen eisprong (vandaar d eopmerking van Biancs dnek ik) Watery is doorschijnend slijm, dun en je kunt er al een beetje draadjes van trekken als je het tussen 2 vingers heen en weer beweegt. Bij eggwhite is het nog meer als rauw eiwit. Beetje stroperig soms zoals eiwit kan zijn, maar je kunt er lange draden van trekken en meestal is het volledig doorzichtig.
ester15:vanaf die witte bolletjes slaap ik heel slecht en word regelmatig wakker voor te plassen zo vroeg,dus temp ik als voor ik opsta,ook al is dat 6u of 6.30u,ik hou de temp aan van de 1ste keer ik opsta. babke:hhhmmm dan zit ik een beetje mis denk ik! ik heb 2x een klein beetje slijm gehad waar ik draden van kon trekken,maar voor de rest was het vrij droog! geen cremy of iets dergelijks... misschien moet ik dat allemaal wissen op ff?
@Sofie wanneer je een beetje slijmdraadjes kan trekken is het belangrijk dat je 3 keer per dag die check doet. Je gaat dan naar je bmm en draait enkele keren rond en het slijm dat dan aan je vingers blijft kleven is het meest betrouwbaar. Wanneer dit doorschijnend is (soms zit er wat wit in hoor, hoeft niet volledig doorschijnend te zijn) en vlot uitrekbaar tussen 2 vingers dan zit je in je vruchtbare slijmdagen. Die 3 checks zijn nodig om je slijmpiekdag te detecteren, de langste van elke dag telt. Meestal is die piek tussen de 8-12 cm, dit kan verschillen van persoon tot persoon. Na die piekdag duurt het tussen de 1 à 4 dagen eer je ei springt dus dan is het extra klussen geblazen . Ik hoop dat ik je hiermee wat kan helpen zodat je je eitje samen met je temp wat kunt aan zien komen want deze keer zijn je temps echt wel een raadsel. Ik denk ook niet dat je ei al geweest is.
poppemie:ja die slijmpjes heb ik 2 dagen gehad,op dag 10 en dag 11 en sinds dien niks meer aan mijn vingers te krijgen... dus denk dat mijn ei al is geweest. als ik op ff mijn temp 2 dagen verder instel in hoogte geeft ff wel een ei aan op dag 10...vind ik dan wel weer raar babke:wat denk je dat wij doen ?! nu maar hopen dat dat werkt
Ik denk dat jij gisteren je ei hebt gehad ipv op dag 10. Ff zet je ei op dag 10 vanwege je slijm maar er zijn ook zat vrouwen die dat slijm dagen voor hun ei hebben! Ik blijf erbij.. gisteren je ei gehad!! Succes in de wachtweken. Ps... vruchtbaarslijm is niet waterig (wat jij hebt ingevuld) maar eggwhite.. ziet en vielt als rauw eiwit aan
hhmmm als ik alles weg haal van slijm dan geeft hij nog een kruis aan op dag 10,maar wel een stippelijn,dus hij is er wel niet zeker van.
Dat komt doordat je veel witte bollen hebt. daarmee maak je ff in de war . Vervang de witte bollen eens door zwarte... als ik het zo zie heeft iets korter of langer tijd op bed geen invloed op je temp want hij blijft behoorlijk stabiel ondanks de witte bollen.
Raar dat ze niet zwart willen worden... nouja maakt ook niet uit. ik zeg dat je ei later dan de 10e is geweest! Je tempen na de 10e zijn net zo hoog/laag dan ze voor de 10e zijn dus kan nooit je eisprong al zijn geweest. Ik ga eens kijken wat ff doet als ik die tempen van jou invul op een nieuw kaartje van mij
Hmm apart... bij mij geeft hij een vast kruis op cd 15. Maar dan nmoet ik erbij zeggen dat ik dus geen slijm en witte bollen erbij heb gezet. enkel alleen de tempen ingevuld