wanneer ei?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door sofie28, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    972
    66
    28
    Ik weet niet hoe je LF normaal is? Als die normaal langer is dan ongeveer 10 dagen, dan zou spotting nu nog kunnen wijzen op een innesteling.

Je hebt veel open bolletjes, hoe komt dat? Want als FF de temp onbetrouwbaar vindt, dan zou ik daar ook niet te veel waarde aan hechten.

Of nou ja, eigenlijk heeft het nooit zin al te veel waarde te hechten aan de temp na eisprong. Tot die echt drastisch daalt en je ongesteldheid begint, kan het nog alle kanten op en zegt temp helaas niks.

Blijft toch afwachten, vervelend he? Ik heb dan de neiging om elk uur naar de wc te gaan ;)

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    normaal is mijn lf altijd 14 dagen geweest...

ik ben elke keer wakker om 6.30u ,dus temp dan,maar die open bolletjes zijn wel altijd op dezelfde tijd,dus weet niet of dat echt invloed heeft.

idd afwachten is echt vervelend,word je gek van!!!
    hier is het broekloeren ook begonnen en ga dus om de 10 min naar het wc!!

3. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    972
    66
    28
    Irritant ja!

Geen idee waarom FF dan open bolletjes heeft. Doet ie dat vaker bij jou?

Sterkte met wachten!

4. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ik ben begonnen op het uur 7.30u en die witte bolletjes zijn allemaal op 6.30u,dus een uur verschil...

zelf heb ik gedacht dat ei rond dag 10 is geweest,dus dan kan ik nu wel ongi worden...

5. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Hey Sofie, hoe is het met je? Al enige tekenen van ongi? Want inderdaad als dag 10 je ei was zit je nu op 14 dagen na ei. Wat voel je?
    Hier is denk ik mijn eitje ook gisteren al geweest maar toch vandaag nog een klusje gedaan;). Mijn temp was vandaag met 0,2 gestegen dus als die morgen doorstijgt dan heb ik gisteren mijn ei gehad.

6. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hey poppemie!
    hier is het helaas door gebroken,dus had ei toch op dag 10 gehad...
    heb wel een gevoelige plek in mijn borst en kan helemaal niks verdragen,ook ben ik heel snel emotioneel....misschien omdat ik er zo op hoop en elke keer het een teleurstelling is?ik weet het niet,maar ja we gaan weer de volgende ronde in.

oh jij zit volop in de klusdagen!!!hoop voor jou dat het raak is ,want jij bent ook al een tijdje bezig he?!
    succes alvast en mijn duimen staan omhoog!

7. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Oooh dorie toch ...zeker als je er zo op gehoopt hebt dan is de teleurstelling eens zo groot éh. Dikke knuffel meid en inderdaad hopelijk volgende ronde meer geluk.

Hier zijn de klusdagen bezig ja, ik dacht gisteren dat mijn ei misschien ook op dag 10 geweest was (wat zeer snel zou zijn voor mij) maar vandaag is die temp toch terug gezakt. Die verhoging lag dus aan mijn slechte slaap en misschien aan een tempverhoging voor mijn ei? In ieder geval zou ik vandaag mijn ei moeten hebben moest ik de andere cyclussen nadoen.
    Ik hoop ook dat ik deze keer eindelijk eens leuk nieuws krijg want ja zo'n 9de ronde al, dat begint te tellen éh. Het is nog niet zo uitzonderlijk maar toch, de ongerustheid begint er nu toch ook in te sluipen:).
    Bedankt voor het meeduimen!

8. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hhmm hier is ongi nog altijd niet door gekomen!
    deze ochtend had ik een flinke veeg bruin,maar daar blijft het vandaag bij :(

ik probeer het echt niet als een teleurstelling te zien en wil er wel positief mee omgaan,ik kan het toch niet veranderen.
    natuurlijk wil ik wel snel zwanger zijn,maar heb er al 3 waardat ik ook veel plezier en afleiding van heb!!

idd 9 rondes beginnen te tellen!
    maar ja zoals ik al zei ,je kan er beter positief tegenover staan anders leef je niet meer,alleen voor het zwanger-worden en dan is de fun ervan af. hoop natuurlijk dat je snel zwanger mag zijn en ja het enige wat je kan doen is op de juiste dagen klussen en hopen!
    dus klus ze goed :p

9. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hier dus altijd nog geen ongi door gebroken :(
    het blijft bij wat bruin verlies en vandaag lijkt het wel te minderen!
    pppf snap er niks meer van?!
    ook is mijn temp vandaag weer wat gestegen...
    wat denken jullie?

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @sofie, jij denkt dag 10 je ei? Ik denk dat dag 15 zoals FF vermoed ook best zou kunnen. Dan zou je pas vrijdag op 14 dpo zitten.
    Verder vind ik je post-ei curve best grillig, wat ik niet echt positief vind zie. (sorry)

Je heb niet getest?

11. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ik denk het,maar ja zoals mijn temp schommelt kan ook dat ff gelijk heeft.
    nee,nog niet getest,maar vind het vreemd dat ik bruin slijm verlies heb,wat ik nog nooit heb gehad...

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Vervelend bruinverlies. Ik heb er meestal wel last van maar de ene keer meer dan de andere keer. Meestal een dag of 3/4. Vorige cyclus had ik het van 6 t/m 11 dpo en nu zit ik op 9 en is er nog niks. In rondje 9 had ik er ook geen last van. Weet niet waar het door komt, denk meestal dat het weer niks is maar er zijn ook dames die het hadden en wel zwanger waren.

Tja enige wat je kunt doen het irritante wat is er is: wachten. Duimen draaien dan maar :) Hopelijk pakt het alsnog goed uit

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo,hier dus gisteren toch ongi geworden!
    naar de volgende ronde dus...
    en nu weet ik dat dat bruinverlies aankomende ongi is.

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Jammer hoor, veel geluk deze keer!

15. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Zonde...maar toch tegelijk ook een opluchting eh want dan heb je zekerheid.
    Je temp heeft ook een serieuse duik genomen vandaag.
    Hopelijk volgende ronde meer geluk!

Ik heb mijn eitje gehad op dag 12, de nacht van dinsdag op woensdag...hier is het dus weer aftellen naar nod;).

16. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    bouwjaar:idd jammer!

poppemie:ja die temp was ineens heel laag ,want heb zelfs 2x achter elkaar getempt omdat ik dacht dat dat niet kon,maar blijkbaar wel.

spannend!!!goed geklusd toch?
    pppfff dat lange wachten is er teveel aan!spijtig dat er geen tests zijn die direct kunnen aangeven of je wel of niet zwanger bent ,dan moesten we niet zo lang wachten :D

17. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Wij hebben zaterdagnacht en maandagavond geklust dus met mijn eitje op dinsdagnacht (vanaf 22u begon ik steken te krijgen, dus dat was het teken dat mijn eitje ging springen) zitten wij zeker niet slecht.:D
    Wie weet éh!

18. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ja wie weet!spannend!
    hoop voor jou dat het raak mag wezen!!

hier is ongi alweer zo goed als gedaan dus de klustijd kan weer beginnen!

19. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hallo,
    hier ben ik weer en volgens mij zit ik weer op het wachtbankje!
    wat denken jullie?ei gehad op dag 13 of niet?

zelf heb ik hem gevoeld op dag 13 om 16u( jaja getimed :D )
    en hebben van dag 8 tot dag 12 geklust,dag 13 lukte niet en dag 14 nog eens geklust om 9 a 10 u s'ochtends,dus zou de kans erin zitten dat het raak kan zijn?

poppemie:hoe ist met jou?jij moet ofwel zwanger zijn of ongi worden?
    ben benieuwd!

20. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Helow!
    Ik ben ongi geworden :( maar deze is weer bijna voorbij dus met nieuwe moed naar een nieuwe ronde.
    Ik heb besloten om niet meer te tempen, gaf me te veel stress. Dus we gaan nu enkel op het slijmchecken afgaan;).

Jouw eitje is volgens mij ook dag 13 geweest hoor. Jij hebt flink kunnen klussen op de juiste momenten ...wie weet is het raak :p. Wel een serieuse stijging vandaag éh ...spannend!!!!

Deel Deze Pagina