Nou gister ochtend 36.3 en vanmorgen eindelijk is hij tot 36.6 gekomen. Hopelijk morgen weer een verhoging hahah
Ik ben het totaal niet eens met FF. Gister had ik namelijk een aantal uur ovulatie pijn en een opgeblazen gevoel bij mijn eierstokken. Dit trok laat in de avond weg. Ik had een paar dagen niet meer met Sensitest getest, omdat die testen toch haast wit bleven bij me (had ik het nu maar wel gedaan), want gister (25 feb) om 12:00 deed ik toch een testje en hij was echt heel donker, negatief maar puur donker. Nu wist ik niet of dat kwam omdat ik misschien de 24e een piek had gehad of omdat hij er misschien aan zat te komen. Om een uur of 18:00 testte ik weer en hij was een stuk afgenomen. Toen kreeg ik die ovulatie pijnen die aanhielden. Dat is tegen de nacht gestopt. Nu werd ik wakker met 36.4°. Ik heb het vermoeden dat mijn ei vannacht is geweest of vandaag komt. Ik ga nog wel een keer testen met Sensitest vandaag, maar dat doe ik ook rond 12 uur. Nu heb ik ondertussen 94 uur geleden geïnsemineerd.. Hopelijk blijft het zaad wel leven haha of beter gezegd.... Hopelijk is het nog in leven. Als dat zo is, dan moet ik morgen toch een verhoging zien? X
Het zou kunnen dat je test de 23e positief zou zijn geweest. Vaak zie je een tempstijging op het moment dat e lh piek er is.. Dan zou gisteren/vandaag je ei idd zijn.
Vandaag weer een stijging. Welke gister al een beetje begon. Ik vermoed toch dat afgelopen zondag mijn ei is geweest. Hoe krijg ik dat kruis verplaatst? Of denken jullie dat hij goed staat?
Is het goed dat hij van 36.6 naar 36.5 is gedaan? Of hoort hij alleen maar omhoog te gaan? Tot de 1e verhoging heb ik alle temperaturen bij elkaar opgeteld en dat gedeeld door het aantal dagen en ik kwam uit op een gemiddelde van: 36,27°
Ik denk toch dat 24 feb weer naar 36.6 moet waar hij op stond en de 36.4 van 26 feb naar 36.5.. ik heb namelijk 2 digitale thermometers een nieuwe en een oude en de nieuwe tikte 36.5 en de oude 36.4 (daarom had ik voor de zekerheid maar het laagste genomen.) Ik doe het trouwens al de hele cyclus met 2 thermometers alleen ze waren continue hetzelfde. Alleen de 26e niet.
Haha goed zo meid . Ik zou het persoonlijk wel bij een thermometer houden in het vervolg. Het temperaturen ligt als zo gevoelig en kan al ingewikkeld genoeg zijn. Twee thermometers met verschillend uitslagen maakt het niet beter .
Ja I know, maar ik had net die nieuwe gekocht en wist nog niet zeker of hij wel goed zijn werk deed haha. Ik wilde eigenlijk maar 1x of 2x testen met 2 meters, maar het sloop er zo in dat ik elke ochtend met 2 meters aan het testen was (just to be sure). Nu hou ik me maar aan de nieuwe. Als jij bij mijn temp kaartje kijkt, denk je dat FF gelijk heeft? X