ik ben gisteren begonnen met mijn wc op te vrolijken, heb tegeldecoratiestickers opgeplakt, kermisbloemen om het kraantje gevouwen, de geluksnijntjes hangen aan een lint tegen de muur, maar vind hem nog niet helemaal af. zoek nog een leuke lamp (het liefst een felgekleurde kroonluchter) en wat vrolijke dingen aan de muur, maar weet niet helemaal wat. wie heeft er een leuke/gekke/aparte wc, en wil daar een foto van plaatsen dat ik wat ideeën op kan doen?
Ik heb in m'n plee een bamboegordijn hangen en daar alle kaartjes en dingen ingehangen met paperclips. Verder spaar ik badeendjes en daar staat mijn hele wc vol mee Let niet op de foto, eventjes wat foto's weg gewerkt
Oh ja, en ik heb nog zo'n groot visnetding van Ikea met van die gaten erin, daar zit m'n wcpapier enzo in.
oh, leuk!! ik zat ook te denken aan een prikbord ofzo voor kaarten, maar zo'n bamboegordijn is veel leuker!! zo'n visnet ding hebben wij op mila's kamer hangen voor de knuffels, maar denk dat die niet past op de wc bij ons, is maar een klein hokje. wel een erg leuke manier om het papier kwijt te kunnen. de badeendenverzameling staat bij ons trouwens in de badkamer, Mila heeft er ook gigantisch veel..
Bij ons ook een heel klein hokje hoor maar heb em naast de spoelbak helemaal in de hoek, toch zo'n ruimte waar je niet komt en heb er geen last van
Wat grappig zeg al die badeendjes! Is het alleen niet veel werk met afstoffen en zo? Hier hebben we een hele simpele wc zonder tirelantijntjes!
wat vond je van de wc van dat stel van Het Blok, met zand erin met thema beach. is wel makkelijk gemaakt haha (alleen niet qua schoonmaken vd rest van je huis en hygiene) Mijn zus had in haar wc allemaal krantenknipsels van een vage handlezer oid die onder verschillende namen adverteerde met hetzelfde telefoonnummer, heel grappig. dat ga je toch lezen als je op de pot zit mijn schoonmoeder heeft ook allemaal krantenknipsels opgehangen die zij interessant vind. ik heb zelf een `saaie`maar wel mooie wc (zelf geklust). met een schilderijtje van m`n neefje erin. Ben wel benieuwd naar jouw wc Miffy! fotootje?
die van het blok was wel grappig, maar zand in mn wc.. nee heb foto's gemaakt, moet ze alleen even overzetten op de comp. komen er aan!
Ik wilde ook foto's maken, maar batterijen waren leeg, dus ben ze ffies aan het opladen. Mijn wc is appeltjesgroen, lekkere frisse kleur. De binnenkant van mijn wc deur is ook appeltjes groen geverft maar dan met schoolborden verf. Een paar krijtjes erbij, en je krijgt (als er visite is of zelf in een leuke bui bent) de meest leukste teksten op de deur.
oh dat is leuk ja!! dat heeft mijn oude studenten-stamkroeg ook, hilarisch! moet morgen toch naar karwei, neem meteen een potje mee..
Dit is ons toilet... Groene muren, groen toilet matje, en een wc bril in de vorm van een schelp. Overigens heb ik er nu ook nog een 3 bloemen foto's hangen.
Hmmmm ik zou eens met een fototoestel de wc in moeten duiken dan Hier loesjekaarten, boemerangkaarten, en gewoon kaarten die ik mooi vond op de muur Wel apart... wc en fontijntje waren al blauw.. en we hebben nu een paarse bril..
Wij hebben onze plee gepimpt met maskers =D wel mooie stenen maskers =D maar helaas geen foto van haha
Wij hebben foto lijstjes met spreuken erin, kroonluchter van de xenos en 1 grote fotolijst met foto's