Wanneer eigen kamertje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xprincessx, 21 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18
    Dl ging met 7 maanden naar eigen kamer maar is nu weer terug...het slapen werd er absoluut niet beter van en mij humeur ook niet . Nu (ze is 1 jaar) terug naast mn bed in de cosleeper en ze is een stuk rustiger en ik uitgeruster. Ik zie wel wanneer ze verhuisd

2. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Dochter is nu 3 maanden oud en slaapt sinds een kleine maand door. Ze slaapt in de wieg op onze kamer en overdag in de wieg op haar eigen kamer.
    Ze slaapt heerlijk rustig, wij worden niet wakker van haar en andersom ook niet. Ik zie nog weinig reden om haar naar haar eigen kamer te doen. Behalve dan dat de wieg binnenkort echt te klein wordt en het ledikant er niet bij past op onze kamer...

3. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Oudste zodra de kraamzorg de deur uit was (moesten hem verplicht op onze kamer houden, wat we toen helemaal niet wilden)
    De tweede met een maand of 2, toen paste ze niet meer in het wiegje, dus op haar kamer in ledikant.
    En de derde pas sinds een maandje, met ruim 7 maanden. Die sliep (en slaapt) nog niet door, en ik gaf bv, dus vond ik het wel zo makkelijk. we slapen ook op verschillende verdiepingen, dus had ik echt geen zin om elke nacht 4 keer heen- en weer te lopen.
    Maar sinds hij op zijn eigen kamer slaapt, slaapt hij stukken beter.

4. MrsBucket

MrsBucket Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.225
    650
    113
    Mijn zoontje is iets ouder dan 7 maanden en we gaan hem dit weekend (waarschijnlijk) op z'n eigen kamer leggen. Vandaag hebben we de hele kamer gepoetst en zijn kast ingericht (we hadden alles beneden liggen).

5. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Hier pas met 1 Jaar...vriendlief wilde pas met 1 Jaar Ik al eerder haha

6. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Vanaf het moment dat we er allebei slechter door gingen slapen... Ze begon steeds meer wakker te worden van onze geluiden en wij van haar ( nou ja, vooral ik, naast manlief kun je een bom af laten gaan en die slaapt gewoon verder). Overigens hoor ik nog steeds elke kik hoor:D moeder-oren noemen we dat hier haha

Ze ging overigens met vijf maanden over

7. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Hier besloot DL om met 9 maanden uit haar wieg te klimmen. Dus hup, naar het ledikantje op haar kamer. Ik vobd het verschrikkelijk de eerste tijd!

8. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Hier met 6 weken. Eindelijk kon ik daarna ook heerlijk slapen.

9. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.803
    780
    113
    Met 7,5 maand ongeveer. Man wat vond ik het wennen, maar wel heerlijk om 's avonds voor het slapen nog even te kunnen lezen oid. Hij sliep al een tijdje door dus daar maakte het niets voor uit.

10. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier pas laat, ze was bijna 3.meteen over op een groot bed vanuit haar ledikant. We hebben het wel eens geprobeerd met 6 maanden maar toen hebben we haar bedje midden in de nacht terug verhuist. En met bijna 2 nog een keer ivm de zwangerschap van de 2e maar omdat we verhuisde,zusje erbij,begonnen met peuterspeelzaal en het ook niet lekker liep met slapen op de andere kamer (vaak wakker worden snachts)weer op onze kamer gekomen.(tot bijna 3 jaar dus)
    De jongste van 1 1/2 slaapt nu nog bij ons op de kamer.
    Ik denk dat we over een half jaartje gaan kijken hoe het gaat met slapen op een andere kamer.

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.316
    10.282
    113
    Vanaf dag 1 omdat hij zoveel geluidjes maakte en wiij ook niet sliepen

12. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik wilde hem tot 6 maanden bij ons maar het is 3,5 maand geworden. De reden hiervoor was dat hij een minder verstopte neus heeft op zijn eigen kamer dan bij ons en daardoor slaapt hij rustiger.

13. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    7 mnd had van mij nog wel wat later gemogen maar ze werd wakker van ons als onze wekker af ging.

14. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn dochter heeft nu nog 10 cm over in de wieg.. dus als het niet meer past, ze is nu bijna 5 maanden

15. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit er zo ie zo ook over na te denken omdat we er achter zijn gekomen dat er elke dag s ochtends een hele plas water in het vensterbank ligt en ik bij het opmaken van zijn bedje schimmel heb opgemerkt onder het matrasje terwijl we deze destijds nieuw hebben gekocht. Dus nieuw matrasje wordt er morgen gehaald maar ben dus aan de ene kant ook bang dat deze er dan straks ook onder zit want in zijn eigen kamertje hebben we nooit last van vocht.

16. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Vocht vreter in kamer zetten en goed stoken en ventileren. Ik had er ook last van in een kamer, heb nu een vocht en thermometer aan de muur, als beide pijltjes in het groen zitten is het goed. Geen schimmel meer gehad sindsdien en de ruimte ademt ook fijner.

17. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Was dit snel bij je weg ?

18. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    mag ik vragen waar je die thermometer gehaald hebt? hier bij zoon ook een erg vochtige kamer, er staat altijd een grote vochtvreter maar ben nog niet echt tevreden eigenlijk...
    met zo'n thermometer kan ik het in de gaten houden

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bij ons sliep ze binnen een weekje al op haar eigen kamer. Wij hielden elkaar wakker.
    Bij elke geluidje was ik wakker en zij werd wakker van onze geluiden of als we naar de toilet gingen ofzo

20. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Nog steeds bij ons! Word nog vaak wakker snachts en ik vind het zo fijn dat als ik wakker word van hem s'ochtends en over de rand van zijn bedje kijk hij helemaal enthousiast word!

Deel Deze Pagina