wanneer eigen kleren?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Dani84, Jan 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik was 30 kilo aangekomen en nu moeten er nog 14 vanaf pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    dus ik draag nog steeds mijn skinnyzwangerschapspijkerbroeken.
    draag ook veel jurkjes met truitjes erover.
    en lekker veilig in het zwart hihi
    vind het nog niet leuk maar als ik mijn meiusje zie liggen maakt t weer een hoop goed.
    ben sinds 1 januari wel begonnen met opletten wat ik eet.en straks als ik weer aan het werk ga zal je ook meer in een ritme komen.
    mirell

2. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

Jul 14, 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Hoi
    Toen ik dit topic las dacht ik nou laat ik weer eens een poging doen om mijn oude broeken te passen. en ja wel met goed resultaat. Ik pas ze weer joepie...ben nog steeds 5 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap..maar mijn broeken pas ik weer. dus nu nog mijn buikje er af en ben ik tevreden.
    Maar denk dat het bij iedereen verschillend is....sommige passen al direct weer hun oude kleding.
    Groetjes

3. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Hier na 3 a 4 mnd weer... ik was 28 kilo aangekomen... ben nu alles kwijt, denk zelfs dat ze kerstdagen er weer wat bij gedaan hebben hahaha

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    ik pas me oude broeken niet zit nog 10 kg erboven en doe van alles maar ze gaan er niet vanaf dus maar broeken gekocht waar wel in kan

ben van 38 naar 44 gegaan pfffff

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Na 2,5 week was ik alle kilo's weer kwijt (ik was 23 kilo aangekomen maar daarvan heeeeel veel vocht). Ik kon toen dus ook mijn eigen broeken weer aan maar mijn buik is wel heel flubberig geworden... Na mijn verlofperiode zat ik op + 2 kilo (tja, van thuis zitten word je niet dunner) en ik had al wat overgewicht toen ik zwanger werd. Nu dus echt afvallen maar dat zijn geen zwangerschapskilo's meer.

6. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Hoe kan het dat sommigen direct na de bevalling hun eigen kleding weer passen?

Je buik is dan toch niet ineens weer superplat ofzo?

Dat kost toch tijd, neem ik aan.

Ik ben dun van mezelf. Maar ik zie nu al een beginnend buikje bij mezelf en pas nog maar 1 broek die ik vroeger te groot heb gekocht, kan me haast niet voorstellen dat ik straks weer meteen mijn eigen kledingmaatje pas hahaha. En dan doel ik eigenlijk op de broeken.
    :)

7. valhalla

valhalla Niet meer actief

77 kilo op de avond voor bevalling, week of anderhalf erna 56,5. Was bij mij ook heel veel vocht en heel veel vruchtwater.

Mijn buik was al nooit echt plat, maar ik was gewoon snel weer in model zeg maar. Heb ook super gezond gegeten al die tijd. Kon met 4 weken zwanger al sommige broeken niet meer aan, maar met 17 begon ik was echt aan te komen. Heb me vaak afgevraagd hoe het ooit nog goed zou komen maar het is meegevallen.

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik ben nu in 6 weken tijd 14 van de 16 kilo kwijt, maar m`n eigen broeken pas ik nog niet helemaal. Sommige wel.
    Heb meer vet op m`n heupen wat denk ik blijft zitten.. :(

Liefss

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik heb 2 broeken gekocht een maat groter... En nu nog steeds zit ik met 8 kilo te veel nog. Ik was 20 kilo aangekomen.

@assi: Als je niet te veel aangekomen bent, kan het weleens hoor. En dan met name bij hele lage broeken. Dan hoeft dat overtollige vel zeg maar, niet achter de knoop allemaal ;) .

Maar ik denk dat er bij mij nog steeds wat bij m'n dijen en heupen zit ;) .

10. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,017
    0
    0
    Hier na vijf dagen ziekenhuis bij thuiskomst mijn oude broeken gepast. wonderwel kan ik er goed in. Na 10 dagen zat ik al terug op mijn oude gewicht, maar heb wel nog een vetrolletje... Dat zou nog weg moeten, maarja ons ventje is ook pas 1week en 5dagen oud

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Levi wordt morgen 5 maanden en loop nog steeds in positiebroeken :(

12. netmoeder

netmoeder Actief lid

Feb 2, 2009
    181
    0
    0
    het is nu 3 weken geleden, en ik loop alweer in mijn oude kleding. Ik ben zelfs bij mijn benen en armen flink wat dunner geworden. En ik weeg nu alweer 2 kg minder dan voor de zwangerschap. Dus ik ben nu zelfs afgevallen :O

13. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Na drie weken paste ik weer in mijn oude broeken.

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik moet nog 1 kilo afvallen maar pas nog steeds mijn oude broeken niet :( Mijn heupen zijn wat breder... Terwijl ik geen vetrollen heb! Mijn buik is weer mooi plat :( Snap er niets van....

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Merle, kan het niet zo zijn dat je bekken wat breder is geworden? Volgens mij heb ik daar weleens van gehoord..

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nou morgen 7 weekjes en sommige broeken krijg ik weer dicht! Hoera! haha alleen t zit nog niet super fijn.. als ik nu zit zie je een vet rol .. :p

Liefss

17. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik vond de zwangerschapsbroeken zó lekker zitten dat ik ze de eerste 2 maanden nog heb gedragen zonder om te kijken naar mijn eigen broeken :oops: daarna ging ik passen en ze paste gewoon :D

18. jessica507

jessica507 Actief lid

Jan 11, 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    ik pas me eigen spijkerbroeken nog niet.
    mijn katoenen broeken krijg ik nog wel dicht maar zitter strakker dan voorheen, er zit bij mij nog 2.5 kilo aan van de zwangerschap was in totaal 11 kilo aangekomen.
    ik moet ook wel bekennen dat ik er nog niet echt iets voor gedaan heb om te zorgen dat die 2.5 kilo eraf gaan, heb er nog niet echt motivatie genoeg voor, ik hoop wel dat ik voor de zomer die 2.5 kilo kwijt ben en weer lekker in mijn eigen skinny jeans kan! :)

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik kan al een paar dagen mijn eigen kleren weer aan zowel tops als broeken nu ben ik ook in het begin van de zwangerschap enorm veel af gevallen enook niet veel aangekomen dus ik zit nu ook onder mijn start gewicht ik ben dus nu slanker als voor de zwangerschap en vooral mijn buik ging hard dag 1 na de bevalling nog een kleine bolletje en nu gewoon weer plat

20. winnietje

winnietje Niet meer actief

ik pas ook nog niet in mijn eigen broeken. Ik ben ruim 23 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap. Nu moeten er nog 9 af dan zit ik weer op mijn oude gewicht. Ik hoop dat die kilo's er ook afgaan. Maar als ik straks weer moet gaan werken komt dat vanzelf goed hoop ik. haha

Share This Page