Helaas gaat het bij mij nog wel even duren voor ik mijn eigen kleding weer aanpas. Jamie is via een keizersnede geboren waardoor mijn onderbuik giga gevoelig is voor druk. Wel al meer dan 15 kilo kwijt maar hou het nog even bij te grootte zwangerschapsbroeken en trainingsbroeken
Mmm..... ik pas sinds 3 weken mijn broeken wel weer. Althans, ik krijg ze dicht maar dan moet ik niet willen ademen. Moet nog 8 kilo kwijt voor ik weer op gewicht ben Heb besloten dat ik dit weekend 2 broeken mag kopen in een maatje groter want ik wil echt neit meer in die zwangerschapskleding rond lopen
Serieus? Dat heb ik nog nooit gehoord... Nou ben benieuwd hoe dat straks zal zijn als ik weer ga shoppen voor nieuwe kleren, ben benieuwd hoe broeken me zullen zitten Ach komt vast wel goed, ik ben ook pas 5,5 week geleden bevallen.
Bij Daan was ik 18 kilo verloren en moest dus eerst om nieuwe kleding 18 kilo is er wel helemaal van af gebleven. Mijn zusje heeft toen wat spijkerbroeken gehaald al heb ik wel lang zwangerschapsbroeken gedragen ivm de keizersnede. Bij roos op maandag bevallen en op zaterdag er na had ik me spijkerbroeken alweer aan
na een week paste ik me spijkerbroeken en ja hoor pastte. heb ook nog wel een paar broeken( ander model) die nog net niet passen maar met 5 kg eraf moet dat weer wel kunnen. heb besloten om vanaf 1 maart weer even op de lijn te letten. nu nog even heerlijk genieten hoor...
Ik had na de bevalling nog zo'n 8 kilo over. Heeft maanden geduurd om die kwijt te raken, maar toch kon ik al na een paar dagen m'n eigen kleren wel weer aan. Zat wel wat strak, maar ach, het was allang fijn om eindelijk van die steeds maar dezelfde positiekleren verlost te zijn!
Oh ik vandaag maar weer eens wat broeken gepast en de meeste passen weer! Nog wel iets aan de strakke kant, maar nog een kilo er af en dan zitten ze weer als vanouds denk ik Ik zit dan ook nog precies een kilo boven mn oude gewicht
ja dit denk ik ook, heb nog steeds niet mijn eigen broek aan en ben ook gewoon breder in de heupen geworden. Heb ook extreem veel vocht gehad, zwangerschapsvergiftiging, kan dit er ook nog zitten vroeg ik me af? Hoop wel weer in de broeken te kunnen passen....
Ik ben tien kilo aangekomen en heb ze er inmiddels ook alweer vanaf. Pas dus nu alweer in mijn eigen kleren.
Ja dat vraag ik me ook af want mijn ringen zitten nog steeds wat een de strakke kant... Vooral bij mijn knokkels. Kan je vocht vasthouden doordat je borstvoeding geeft? Dat vroeg ik me laatst ook af doordat je lichaam natuurlijk veel vocht nodig heeft voor de melk. Zou het daardoor meer vocht aantrekken?
na mijn bevalling kon ik direct weer me oude kleding in. alles was eingelijk weer normaal toen lorenzo er uit was.
Gelijk weer in mijn oude kleding. Eerste maand nog wel gevoelige buik, dus geen spijkerbroek. Ben maar 7 kilo aangekomen (vooral de laatste maand van de zwangerschap) en die was ik na 2 weken kwijt. Waarschijnlijk door de BV, dat vergde zoveel energie, ik was net een skeletje geworden!
Vorige keer duurde het wel 3 maanden voor ik in mijn oude broeken kon. Omdat mijn positiemode om m'n kont slobberde heb ik toen een tussenmaat gekocht want ik wilde toch netjes gekleed weer naar m'n werk. Deze keer gaat het weer die kant op. Was 16 kilo aangekomen, ben nu 12 kilo afgevallen en wil er nog 10 af voor het mooie. Over 6 weken weer werken. Heb al een paar goedkope tussenmaat broeken aangeschaft. Tip: kijk es op h&m website onder sale. Daar hebben ze altijd grote maten over en scoor je zo een broek voor weinig!
Ik was 12 kilo aangekomen tijdens de zwagerschap. De eerste paar dagen heb ik lekker mijn pyama aan gehouden, maar de 5de dag heb ik een 'oude' broek aangetrokken en deze pastte meteen goed Ik zat toen nog 1,5 kilo boven mijn gewicht van voor de zwangerschap. Nu zit ik weer op mijn oude gewicht, maar mijn broeken zijn me allemaal een beetje te wijd
hier ruim 23 kilo aangekomen. er moeten er nog 10 af. ben benieuwd. 9 maanden op negen maanden af zeggen ze. hoop wel dat ik ooit weer in mijn eigen broeken kom haha we zullen zien
Dezelfde dag! Nog een week later zat ik zelfs 5 kilo onder mijn oude gewicht. Nu 8 kilo onder mijn oude gewicht. Wat nou sonja bakkeren..
Ik kan nog steeds mn eigen broeken niet aan.... Er hangt (met de nadruk op HANGT!) nog 6 kilo aan. Alles zit te strak en ik ben alleen maar futloos de laatste tijd, dus ook de puf niet om eens lekker te gaan sporten. (en dan gaat het er waarschijnlijk wel af, tenminste zo was het vroegâh) Loop met alles een beetje achter de feiten aan, heel irritant. Weet dat ik me vast geweldig voel als ik ben afgevallen...maar ik heb gewoon geen energie. Te druk met mn nieuwe baan en die kleine en dan dat kwakkelen met mn gezondheid..nu weer een dubbele koortslip, zucht..balen. Denk dat dat 9 maanden ontzwangeren voor mij echt de volle 9 maanden is. Daarnaast heb ik het idee dat mijn bekken wat wijder is gaan staan, hoop dat dit nog goedkomt had al van die brede heupen... Sorry dat ik zo klaag. Maar wel lekker dat ik het hier op het forum kwijt kan En toch "fijn" om te lezen dat er meerdere last van hebben.
Heel herkenbaar dit. Ik dacht ook, nou ga ik lekker sporten en gaat het er wel vanaf, wordt ik ineens ziek en heb ik nergens fut meer voor. Bovendien is het zorgen voor 2 kleintjes best intensief. Ben ' s avonds blij als ik even kan zitten. Ik vraag me af hoe jullie _degene die ook overgewicht hebben dat ze graag kwijt willen- het aan gaan pakken. En of het ook lukt. En na hoeveel tijd je nou streng mag gaan lijnen. Als je geen bv meer geeft mag je toch beginnen met lijnen?
ze zeggen niet voor niets 9 maanden ontzwangeren, het kan wel tot 9 maanden duren voordat al je vocht weg is (BV of geen BV dat maakte hier niets uit) Daarnaast kunnen je heupen altijd wat wijder blijven na je bevalling, kan je niet tegenop lijnen want ligt aan je bekken geloof ik (dat zei mijn gyn) Net als dat bepaalde spieren niet helemaal meer hoeven aan te sluiten na je bevalling zeker als je te snel bent gaan sporten of teveel bent gaan doen heb je hier extra risico op..