Ik kon in dezelfde week al mijn oude kleding al weer aan! Ik denk direct na de bevalling al, maar toen heb ik er niet aan gedacht en gewoon een joggingbroek uit de kast getrokken omdat dat lekkerder zat. Ik weeg nu minder dan voor de zwangerschap.
ik kon mn hele zwangerschap me eigen broeken aantrekken kreeg alleen de knoop niet meer dicht hahaha en na de zwangerschap toen me buik eenmaal weg was zo'n week of 2 daarna kreeg ik de knopen ook weer dicht
Ik heb vanmorgen mijn eigen spijkerbroek eens gepast, krijg zelfs de rits nog niet dicht.... Mijn zwangerschapsbroeken zitten dus nog het beste, ik ga wel vanmiddag de stad in om een paar leuke nieuwe bloesjes te kopen want helaas, de bovenkant past ook nog niet en mijn zwangerschapskleren zijn te winters. Hopelijk verdwijnen die kilootjes teveel nog voor de zomer!
Ik kan mijn gewone kleding ook nog niet aan....helaaaaas Maar ik begin het nu wel zat te worden (die buik) Ik moet ook niet teveel verwachten,
Ik kon eigenlijk direct alweer mijn eigen kleren aan maar heb de eerste week nog lekker in een joggingsbroek gelopen en de 2 weken erna nog lekker in een zwangerschaps broek. Vond ze heerlijk zitten Was in totaal 9 kg aangekomen maar ze gelijk alweer kwijt, sterker nog viel zelfs nog meer af ws door de BV.
Ik was 20 kilo aangekomen, na een week was er al 10 kilo vanaf, na 2 weken nog eens 5 kilo. Zit nu op de 65 kilo. Voordat ik zwanger was woog ik 58. Mijn kleren zitten weer goed
Dat van het heerlijk zitten herken ik zeker! Ik liep de eerste dagen nog in m'n joggingsbroek, puur omdat het wat zachter zit en ook m'n zwangerschapsbroek was een spijkerbroek van stretch, dus dat was een stuk fijner. Na een week liep ik weer in m'n eigen spijkerbroek, heerlijk gevoel, m'n favoriete jeans (Had wel een mooie strakke zwangerschaps-spijkerbroek, maar er gaat niks boven m'n eigen favoriete model natuurlijk). Ik ben ook maar 9 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap, alles is er inmiddels weer af. Na een dag of 5 zat ik weer op m'n eigen gewicht. (Kan ook eerder geweest zijn, maar ik stond niet elke dag op de weegschaal).
ik was 12 kilo aangekomen de dag na de bevalling ging ik voor een geintje kijken of ik me oude broeken weer aan kon doen en ik ben zo stom om met me strakste broek te beginnen die ik had haha:S maar hij kon al wel bijna dicht! voor de rest paste ik alles weer gelukkig behalve de strakste maar 4 dagen later paste ik het wel opeens dus je ziet maar hoe snel het kan gaan (als je borstvoeding geeft kom je ook sneller op je figuur terug ) maar ik geef flesvoeding...omdat ze de borst niet pakte anders zou ik ook borst geven
ik pas na 10 maanden nog steeds niet in mijn eigen broeken. de eerste 3 maanden heb ik in mijn zwangerschapsbroeken gelopen, maar achteraf heb ik toch nog wat broeken gekocht in grote maten, omdat ik dacht dat het lang ging duren. ik was 12 kilo aangekomen, waarvan 5kilo wegwas en de rest bleef hangen, nu zijn de 2 weerweg.
nou afgelopen zaterdag dacht ik lekker naar de markt wandelend achter de kinderwagen en ik wil natuurlijk een hippe mama zijn, dus de joggingbroek verdween in de wasmand en ik haalde mijn oude garderobe te voorschijn, oeps maar mooi niet dat ik mijn oude broeken aankon maar we gaan der geen drama van maken vanaf nu pas ik mn eetpatroon aan en op de markt bij city plaza zit een miss etam dus heb ik drie mooie broeken gekocht maar dan een maatje groter dan normaal! dus maat 44 ipv 42... kan der niet wakker van liggen want ik voel me zoooo giga gelukkig en echt niemand neemt dat geluk van me af en die kg's komen wel vanzelf
Ik betwijfel of ik mijn oude kleren uberhaupt nog een keer ga passen! Voor de zwangerschap woog ik 75 kg, door overgeven ben ik afgevallen tot 65 en vlak voor de bevalling was ik 93 kg. Nu, twee maanden na de bevalling zit ik alweer een maand op ongeveer 74 kg, maar mijn oude broeken passen voor geen meter, ik heb ook een hoop los vel hangen bij mijn buik . Maar ja, Okke woog dan ook 9 pond bij de bevalling... Mijn shirts zijn allemaal te kort vanwege de dikke buik en grote borsten. Ik ben bang dat het toch een hele nieuwe garderobe gaat worden. Ik ben wel jaloers op al die vrouwen die na een paar weken hun eigen kleding alweer aan kunnen!