... een tijdje gelee.. alweer, zei me buuf dat ze last had van muizen...die ook nog eens lekker(smerig)over de woonkamervloer huppelen..bah bah Wij nergens last van,hoorde ze weleens ever het plafond huppelen...meer niet eigelijk.. tot gisteravond..denk wat hoor ik nou in de keuken, klonk als een klein diefje die in het etensbakje van de poes zat te graaien..(dus echt dat getik van een brokje aan dat metalen bakje) dus ik er stilletjes heen, zie natuurlijk niks, maar hoor dus duidelijk, vanonder ons keukenblok, dat diefje lekker knibbelen aan dat brokje..8) Dus nu muizengif in huis halen..had de buuf al gevraagd waar zij dat gif had gehaald, maar ze wist het niet meer, wie weet waar je dat kan halen? wil geen muizenvallen, maar gifkorrels..
bij onze dierenspeciaalzaak hebben ze het niet, kan karwei eens vragen, maar volgens mij hadden die alleen iets tegen slakken en dingen voor de tuin..
Heb je een huurwoning? Wij hebben dat toen via de woningbouwver. gekregen. Is al wel jaren geleden hoor, dus ik weet niet of dit nu nog steeds zo is.
bij boerenbond gevraagd en ze hadden het alleen in het magazijn staan rattengif waardoor ze uitdrogen en dus ook niet gaan stinken...wel oppassen met kids...maar dat snap je wel
oh jakkes, gelukkig hier niet, wij slapen op zolder, moet er niet aan denken dat ik wakker wordt met een muis in me mond. heb ooit al eens kakkerlakken over me gezicht voelen lopen, nou ook geen pretje..
Je moet trouwens ook even kijken hoe ze binnen komen en dat gat (gaatje) dicht maken anders blijf je muizenkorrels kopen.
dat is lastig omdat er een hele rand open is over de gehele keuken..maar nu gaan we hopenlijk onze keuken verbouwen/slopen en dan hoop ik dat hiermee ook de muizenellende ophoud.
ieeuwwww...... Ja het is een zolder waar dozen enz opstaan hahaha.... Maar ik heb ze ook in de keuken gehad...dit huis heeft een jaar leeg gestaan voordat wij erin kwamen
het probleem is dat ze in de kleinste gaatjes komen...hier snap ik ook niet hoe..hier is alles verbouwd en nooit iets gevonden
Wij hebben ze 1 x gehad muizen en NOOIT meer wat ben ik geschrokken....wij zagen buiten wel is muizen lopen, zowel buurman links al rechts van ons zijn niet al te schoon in huis enz....En wij lagen op een zomeravond lekker in bed tv te kijken, ineens zegt manlief he kijk nou een MUIS...ik zo jij bent gek..en ja hoor op de drempel bij de deur 2 muizen volgende ochtend woningbouw gebelt die deden niks moesten zelf een ongediertebestrijder bellen....wij gedaan....muizenvallen...oke gezet....1 muis gevangen, de andere nooit meer gezien...Tot ik het waterreservoir van mij droger ging legen...stinken stinken naar musk...ja hoor muizenpies.... Ik de droger de tuin in gesjouwd hehehhe manlief de droger opengemaakt,en achter het bedieningspaneel ja hoor een mama muis met 6 kleintjes mama muis is gevlucht...en de pinkies hebben we aan mijn schoonzusje gegeven die heeft reptielen die ze eten Helaas kwam mama weer terrug om de kleintjes te zoeken....tja in de zomer ramen staan open deuren open....heb je ze zo terrug binnen, maar ja 1 nachtje muizenval en ja hoor daar was mama! En daarna nooit geen muis meer gezien....owjah afgelopen zomer...kwam er 1 elke keer savonds rond hetzelfde tijdstip vanaf de buurman door onze tuin richting onze andere buurman...toen heb ik zomaar 1 klemmetje neer gezet...en pats 20minuten later ja hoor muis Maar moet er niet meer aan denken om ze in huis te hebben blegh!!!
He jakkie! hier ook wel eens een muis in huis, maar meer omdat de katten ze mee naar binnen nemen.. ligt er ineens een half dode muis bij je voeten maargoed die lap ik op, geef eten en drinken en dan zet ik hem weer uit in het bos als ie eraan toe is haha ik lijk wel gek, maar vinnut zo zielig maar als ik echt muizen in huis heb die zelf binnen komen had ik er ook wat aan gaan doen hoor (denk aan gif, vallen vind ik dan weer zo luguber om te zien haha) heb overigens ook nog wel een leuk iets meegemaakt.. vroeger toen ik nog klein was (oke verkeerd gezegd,toen ik jong was.. ben namelijk nog steeds klein hihi) hadden wij thuis ook een keer muizen.. en ook katten en die hadden van die muizen speeltjes.. dus ik zat een keer op de bank en op het tafeltje naast mij lag zo'n speelgoed muis.. althans dat dacht ik.. dus ik gooi die muis door de kamer heen voor de kat.. bleek het een echte te zijn heb nog nooit zo hard gegild
aaaahhhh jakkie bakkie, beet hij niet? meestal bijten die krengen gelijk als je ze vastpakt..zou me ook dood geschrokken zijn..
he gatsie in de droger.. gelukkig was het bij jou maar 1 muizenfamilie.. als ik te lang wacht dan zit mijn huis straks vol.. me man zei net nog we hebben toch een kat in huis en dan komen er toch geen muizen hier? Tja wel dus, had gister onze kat in de keuken gezet, beest beetje snuffelen en draait zo dat dikke hol om en gaat weer lekker liggen snurken.. nou heb je dus ook niks an he.