Hoi dames, graag zou ik jullie mening willen weten. Op dag 13 had ik een posi ovulatietest, dag 14 was hij weer nega. Mijn temp is niet gestegen daarna en volgends ff is mijn ei dan ook niet op die dag geweest. Indien mijn ei wel is geweest zal dag 26 mijn nod zijn geweest.. (afgelopen 2 cyclussen waren overigens 25 dagen, voor de mk had ik altijd regelmatig 33 dgn). Voor de veiligheid ben ik ook uitgegaan van 33 dgn en was mijn nod afgelopen vrijdag. Ben niet ongesteld geworden en ook de test was nega. Nu is mijn temp sinds 7 dagen flink hoog en vermoed ik (aan de hand van temp) dus een late eisprong. FF zet alleen nog steeds geen kruis! Nu houdt ik ook een kaartje ergens anders bij. Deze geeft aan dat ik mijn ei op dag 27/28 heb gehad. Dat zou betekenen dat ik vandaag op 9dpo zit en over 3 dagen al kan testen (lf is 12 dagen). Nu weet ik dus zelf niet waar ik vanuit moet gaan? Wat denken jullie dames? Wanneer is mijn ei geweest?
Ik denk op dag 28, als je bij dag 27 & 28 in FF aangeeft dat je op die dagen egwhite cervixslijm had dan denk ik dat ff wel een kruis zet.
Ook dan gebeurd er niets.. Heb ook de bmm die 2 dagen op high, soft en open gezet en zelfs dan zet ff nog geen kruis .
Apart hoor! Aan je temp te zien, was je ei op dag 28...in mijn optiek dan. Mss zet ff geen kruis omdat je eerder in je cyclus al egwhie en watery aan hebt gegeven? Heb het nog nooit beleeft dat FF geen kruis zette. Ik zou uitgaan van je ei op dag 28 als ik jou was. Dan heb je over 4 dagen NOD
Ja indd heel apart! Het is deze maand sowieso al een zooitje! Eerst dacht ik aan dag 29, omdat mijn temp daarna gelijk flink is gestegen. Maar op dag 27 had ik wel mooi een dipje en ik lees dat veel vrouwen die ook hebben op de dag van hun eisprong. Dag 28 zit er mooi tussen in dus denk dat ik die maar aanhoudt dan indd..