Nou ik heb vanmorge een test gedaan om alles uit te sluiten allees ben nu helemaal verast Is dit waar? Kan dit dan toch? Zo. Snelal na mn miskraam?
wanneer heb je een MK gehad? Ook daar kan een zw schap test nog op reageren. Welke merk test is het eigenlijk?
zou heel goed kunnen je bent nu bijna 4 weken verder... Om alles echt uit te sluiten zou ik bloed laten prikken bij de huisarts!!
Mat care zwangerschaptest. Papiertje net gezocht. Heb die ooit besteld via internet omdat we bezig waren met kindjes. En we hadde nu zo iets van we doen rustig aan. Hoop dat het raak is. Hoop dat dit geen valse test is
Ik zie het streepje ook, maar weet niet zo goed wat dit betekent mbt je mk. Denk dat je idd beste bloedonderzoek kan doen!
Als je al negatieve testen heb gehad dan kan het alleen maar van een nieuwe zwangerschap zijn je zou nog een test kunnen doen en kijken of het streepje donkerder word dan weet je het helemaal zeker maar ik zeg gefeliciteerd!!
Ik zeg gefeliciteerd, je hebt witte testen gehad, dus dit is een nieuwe zwangerschap. Na een bevalling/miskraam ben je meestal extra vruchtbaar..
Net snel na de kv gegaan en een cb gehaald plasje opgevangen ( heb nog niks gedronken) en dit stond er Ohhh ik geloof het nog steeds niet. Deze wordt ingepakt voor manlief hahahahahah