Hoi dames, Aangezien jullie veel ervaring hebben met temperaturen, hoop ik dat jullie een antwoord op mijn vraag hebben. Daalt de temperatuur bij een miskraam (geen MA) direct bij (eerste) bloedverlies, ervoor of erna? Hopelijk weten jullie hier iets over. Dank voor je reactie alvast! Liefs
Poeh ik ben toen ik zwanger was gelijk gestopt met tempen. Dat was dan wel een bbz. Ik weet wel dat op de dag van mijn operatie mijn temp alweer zoiets op vriespunt zat. Toen had ik 36,5. Hoezo meis? Is je temp gek aan het doen?
Ik verlies sinds zondag bloed en op de echo is vastgesteld dat het vruchtje bij 6 weken gestopt is (zou nu 8 weken zijn). Maandag meteen gaan tempen en tempt zakt langzaam. Zit nog niet onder de coverlijn.
dank voor jullie reacties. @Esther; M`n temp viel wel mee, maar benieuwd of ik daar iets uit op kon maken. @ Toto: same story here, bij mij is het ook over bij 8 weken en bloedverlies. Dus maar weer opstarten met tempen en hopelijk mag de volgende(3e) zwangerschap dan goed zijn...pff...hopelijk is het ons allemaal gegund. Succes dames
Wat naar happy. Hopelijk zijn we beiden snel klaar met de MK en kunnen we door naar een volgende en hopelijk gezonde zwangerschap.
Heel veel sterkte Happy. Bij mijn vmk werd eerst mijn test lichter, toen zakte mijn temp, toen begon ik te bloeden. Ik heb ook twee miskramen achter de rug. En nu weer (goed) zwanger! Ik gun jou ook een goede zwangerschap toe!!