Hai. Zou dit een innesteldip kunnen zijn? Zondag had ik mijn enige positieve ovu test, maar heb het idee dat mijn ei pas maandag was... Donderdagavond had ik allemaal messteekjes onderin mijn buik. En vanf het moment van de daling zere boreten gekregen en wat misselijk en elke dag menstruatiepijn. Iemand hier verstand van? Vandaag getest maar negatief.
Het zou altijd kunnen, maar het hoeft zeker niet. Ik heb laatst ergens gelezen dat een tempdip tussen 3 en 6 dpo vaak ook veroorzaakt wordt door het gele lichaam. Ik heb vorige ronde ook een dip gehad 5 dpo en ben niet zwanger. Kijk maar in mijn kaartje handtekening.
Je ei is m.i. op cyclusdag 15 of 17 gesprongen.. Je moet niet te veel op dipjes letten, dat zegt weinig. Je temperatuur is aan zo veel invloeden onderhevig dat het altijd wel wat schommelt. Je hebt sowieso vroeg getest, een negatieve test op dit moment zegt nog niet zo veel.
Je ei is m.i. op cyclusdag 15 of 17 gesprongen.. Je moet niet te veel op dipjes letten, dat zegt weinig. Je temperatuur is aan zo veel invloeden onderhevig dat het altijd wel wat schommelt. Je hebt sowieso vroeg getest, een negatieve test op dit moment zegt nog niet zo veel.