Ik begrijp mijn temperatuurkaart niet

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Spikkeltje, May 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Aug 17, 2014
    1,245
    413
    83
    Female
    Bij mijn Iieve zoontje en dito man
    Mijn gynaecoloog gelooft er niet in, maar van mijn acupuncturist moet ik m'n temperatuur bijhouden. Dat doe ik dan ook braaf, hoewel het vorige keer al opviel dat mijn temperatuur na mijn ei niet zo goed op gang komt. Maar deze maand begrijp ik er helemaal niets van. Mijn temp na mijn ei is nml lager dan vóór mijn ei. Ik weet zeker dat ik een ei gehad heb, omdat ik op dag 12 Ovitrelle heb gespoten. Wij doen nml IUI in eigen cyclus. Op dag 14 is de inseminatie geweest. (Ik zit nu dus in de wachtweken en zie het somber in, want mijn temp is aan het dalen. We hadden ook erg weinig zaadjes, 500.000 na opwerking.)

My Ovulation Chart
    Sorry, ik weet niet hoe ik een plaatje er onder kan plakken!

2. Moess

Moess Niet meer actief

Ik zie dat je na je ei een paar dagen overgeslagen hebt? Dan zul je de ovulatie ook niet goed kunnen herkennen op het plaatje..
    waarom temperatuur je eigenlijk nog? Aangezien je weet dat er een eitje is en deze springt..?

Ik heb ook een tijd mijn temp bijgehouden omdat ik wilde weten of mn eitje sprong maar toen in de mmm ging was dit niet meer nodig.

Niet echt een antwoord op je vraag over de lage temp. Geen idee hoe dit kan. Neem aan dat je het iedere dag om dezelfde rijd doet, voordat je uit bed gaat?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,064
    15,642
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe temperatuur je en wanneer doe je dat??

4. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Aug 17, 2014
    1,245
    413
    83
    Female
    Bij mijn Iieve zoontje en dito man
    's morgens als ik wakker word, vaginaal. Ik temperatuur omdat mijn acupuncturiste wil zien hoe mijn temperatuur verloopt, dan weet ze war ze me op moet prikken. Maar ik zie haar nu een tijdje niet, omdat ze op de dag van m'n IUI geprikt heeft en we nu eerst afwachten of die IUI gelukt is. Vandaar dat ik me afvroeg of jullie er iets in zien.

Share This Page