Daar ben ik weer! Ik heb van de week al een topic hier geopend om mee te kijken of ik wel een eisprong had. Ik heb inderdaad op dag 17 een eisprong gehad, maar nu heb ik dus een heel erg langzaam stijgende temperatuur. Hebben meerdere hier ervaring mee? Vanochtend telt eigenlijk niet, lag pas 5 uur in mijn bed en heb een paar uur later getemperatuurd.
Je kan beter alles in 1 topic houden En een slowrise geeft niks (ook wel eens gehad) zolang hij maar stijgt Maaruh... hij stijgt bij jou toch niet langzaam?? Er is een duidelijke spring na ei geweest. En nu is hij 2 dagen op die hoogte (vandaag telt idd niet mee en kan je beter op discarded zetten ivm veel minder slaapuren). Grote kans dat hij vanmorgen nog hoger was geweest als je gewoon genoeg slaapuren had gehad.
Oeps sorry, ik wist niet zeker of dat nog gelezen werd, omdat dat topic puur voor de eisprong was. Ik zal er de volgende keer opletten Weer bedankt voor je snelle reactie vorige rondes zat mijn temperatuur alleen rond de 37,0 of hoger na mijn eisprong en nu vind ik hem nog zo laag...
Ja dat klopt (dat komt door discarded l). Zet voor de grap morgen eens op 36.9 . Dan zal hij het kruis weer zetten
Je hebt helemaal gelijk! Ik ben benieuwd wat mijn temperatuur morgen doet, maar is het dan niet raar dat normaal na mijn eisprong mijn temperatuur zeker met 0,2 graden hoger ligt?
Je temp op 2 dpo lag de vorige ronde op 36.95 Nu op 2 dpo op 36.85. Dat is dus maar 0.1 graden. Niet druk maken! Het zegt nog helemaal niks!!
Daar ben ik weer! Vanochtend werd ik rond 5 uur wakker en dacht ik temperatuur, die was toen 36,98. Daarna ben ik zonder eerst uit bed te gaan weer verder gaan slapen en net heb ik op mijn vaste tijdstip getemperatuurd en was mijn temperatuur 37,11. Wat moet ik nu aanhouden?
Maakt niet uit. Het verschil is zo minimaal (als je een thermometer had gehad met 1 cijfer achter de komma waren de metingen 37.0 en 37.1 geweest ) en je zit absoluut niet op een cruciaal punt in de zin van dat je aan je temperatuur moet aflezen of je eisprong al wel of niet is geweest. Ik zou zelf denk ik kiezen voor de tweede meting op het juiste tijdstip.
@manaolana bedankt voor het meekijken, ik zit alleen wel op een belangrijk punt, ik heb een LF van 10 dagen, dit is dag 8, dus is wel belangrijk wat mijn temperatuur doet, had gister namelijk een daling. Wellicht innesteling? Maar hoopte vandaag op een stijging. Ik zou voor nu de tweede temperatuur aanhouden
Ik snap dat het voor jou voelt als een belangrijk punt . Maar je temperatuur verandert daar niets aan. Ik heb ook een LF van 10 soms 11 dagen en heb allerlei temperaturen voorbij zien komen op 8DPO. Rondom je eisprong is een temperatuur echt bepalend om je eisprong vast te kunnen stellen maar nu zegt een temperatuur gewoon echt niet zo veel (helaas...) Hopelijk heb je een positieve test over een paar dagen .
@manaolana je hebt gelijk, heb wel vaker gehad dat mijn temperatuur er hoopvol uitzag, maar dan toch ongesteld geworden. Ik hoop het ook! Anders moeten we de medische molen in als het niet gelukt is
Mag ik vragen waarom jullie dan de MM in moeten? Zie dat jullie nog geen jaar bezig zijn. Je hoeft uiteraard niet te antwoorden als je liever niet wilt en laten we gewoon hard duimen dat het niet nodig gaat zijn!
@manaolana natuurlijk mag je dat afgelopen zomer is een verhoogd prolactine bij me ontdekt, wat wordt veroorzaakt door een goedaardige tumor op mijn hypofyse. Hier krijg ik medicijnen voor om het te onderdrukken, alleen stijgen mijn waardes alleen maar ipv dat ze dalen en hoe hoger ze worden brengt dat het zwanger worden in gevaar, omdat mijn lichaam denkt al zwanger te zijn. Hierdoor mochten wij vervroegd de MMM in, om te onderzoeken of ik überhaupt natuurlijk zwanger kan worden. Vanochtend is alleen weer mijn temperatuur gestegen en had ik een heel licht streepje op mijn test helaas krijg ik hem niet op de foto
Heftig verhaal hoor! Maarrr wat spannend van je streepje . Ga voor je duimen dat hij oploopt en de hele MM dus niet nodig gaat zijn. Wanneer wil je weer gaan testen?
Ja, maar ondanks mijn hoge temperatuur al twee dagen een negatieve test Ik ben bang dat doordat ik tawekiemolie ben gaan slikken mijn cyclus langer is. Dus ga daar meteen mee stoppen
spannend zeg! Maar je zit nu toch op 11 dpo? dat is toch heel normaal? Misschien heb je wel gewoon een lf van 14? Dan hoef je toch niet te stoppen met de tarwekiemolie? Ik zou eens even afwachten....