Meiden .. Zouden jullie even met mij mee willen kijken? We gaan voor een derde kindje en ik ben deze ronde begonnen met temperaturen. M'n lichaam is nog een beetje van slag na het stoppen met de pil!! Ik had een duidelijke positieve ovutest op dag 30 in de avond en dag 31 in de middag. De dag erna weer negatief. Maar m'n temp doet zoooo raarrrr. Ik twijfel of er überhaupt wel iets gesprongen is! Nu heb ik vandaag weer een ovutest gedaan en tot m'n verbazing weer positief! Ik ga morgen op vakantie dus ik dacht toch even voor de zekerheid een zwangerschapstest maar die was negatief. Hebben jullie ervaringen waar ik iets aan heb? Liefs Wen
Temp je wel rectaal/via de billen, elke ochtend op dezelfde tijd, direct na het ontwaken en nog voor je je bed uitkomt?
De test is overigens niet positief. De teststreep is een tint lichter dan de controlestreep En deze testen kunnen echt knallen (teststreep veel duidelijker dan de controlestreep)
Hoii RoGiJuli Dank je voor je reactie. De testen kunnen inderdaad nog positiever .. dat was op dag 30 en 31 het geval. Ik temp elke ochtend rectaal om 7:00 uur Irritant als je niets van je lijf snapt
Dan heeft de piek van 30-31 niet tot een eisprong geleid en wellicht probeert ie het nu opnieuw. Dus even vanavond/morgen nogmaals met de ovu testen en hopelijk gaat dam je temp over een dag of 3 echt goed en blijvend stijgen.
Hahaha probeert ie het opnieuw. Klinkt zo grappig. Ik ga nu nog een testje wagen dan .. Ik ga morgen op vakantie dus dan laat ik het heel even voor wat het is. Als ik terug ben zal ik hopelijk meer weten. Dank je wel voor je reactie en tot volgende week!!