Hoi allemaal, Ik zit met een vraagje, eerst even in het kort mijn verhaal: Op maandag 23/11 heb ik zelf een missed abortion moeten opwekken met cytotec, toen zijn de bloedingen en de weeën 's nachts begonnen. Het vruchtje zat 2 weken dood in de baarmoeder, ik was 8 weken en het vruchtje was maar 6 weken. Op 25/11 na controle nog eens moeten opwekken, toen vrucht en placenta verloren, extreme weeënpijnen gehad tot en met die vrijdag. Het bloeden is zondagochtend gestopt na 6 dagen. Volgens vk moest ik dag 1 van de ma tellen als 1ste dag van men cyclus. Nou had ik 2 december enorme last van steken in men onderbuik (leek net men eisprong) met de bijbehorende plakkerige slijmen. Toen een test gedaan (staat in men album) die gaf een duidelijke maar lichte streep aan. 2 dagen later (4/12) was de testlijn weer iets lichter en nu 6/12 geen teststreep meer te zien. De slijmen zijn nu ook weer weg. Nou vraag ik me af of het mogelijk is dat ik men eisprong al heb gehad op de 9de dag van men cyclus? Of was die duidelijke streep nog van men hcg van de zwangerschap? Ik heb een heel regematige cyclus (altijd 28 dagen) dus normaal op de 13de a 14de dag een knaller. Het kan nu ook natuurlijk zijn dat men cyclus wat in de war is en dat het wat langer duurt voor ik men eisprong krijg maar is het mogelijk dat die eisprong al geweest is? Iemand hier ervaring mee die me kan verder helpen? Alvast bedankt! Liefs
Hoi JSS, wat naar dat je dit mee hebt gemaakt! ik had 8 dagen na mijn curretage (2 weken daarvoor ook cytotec gebruikt maar zat nog restweefsel) mijn eisprong en werd 19 dagen later ongesteld. En daarna kwam m'n cyclus weer normaal op gang 24 en 25 dagen en 25 dagen is normaal voor mij. Ik hoop dat je snel weer duidelijkheid hebt en weer zwanger mag worden van een gezond kindje. Liefs
hey Karlijn, jij ook sterkte met je verlies, wat leuk dat je opnieuw zwanger bent! Proficiat! Als je dan telt van de eerste dag dat je die cytotec gebruikte was het dus ongvr 3 weken later je eisprong? Ik denk dat ik maar best blijf testen om de 2 dagen zodat ik men ei kan vinden. Zou het best snel vinden dat ik 9 dagen na de eerste cytotec al een eisprong had. Ik heb ook nog een blaasinfectie gehad ondertussen, misschien kwamen daarvan dan die steken, maar dan vind ik dat slijm nog zo vreemd. Misschien dan nog het baarmoederslijmvlies van de ma? Vind het vreselijk dat ik nu moet gaan zoeken naar men ei. Als je een regelmatige cyclus gewend bent is dat echt vreemd :s. Bedankt voor je reactie!
Hoi jss, Vorig jaar, twee weken na de missed abortion en curettage (eerst cycotec gebruikt) had ik ook een hele positieve ovulatietest en een licht positieve zwangerschapstest. Maar op de echo die ik bij de nacontrole had was te zien dat de eierstokken nog in ruststand stonden en dat er geen eitje aan zat te komen. In mijn geval was het dus rest hcg van de miskraam. Waar het bij jou is kan je niet met zekerheid zeggen. Maar het is mogelijk dat je een eisprong hebt gehad.
Bedankt, dat kunnen inderdaad ook hcg resten zijn bij mij. Ik moet over een week bloed laten prikken om te kijken of alle hcg uit men lichaam is. Als het een eisprong was zal ik het wel merken als men menstruatie te vroeg komt maar ik denk ook eerder hcg want lijkt me echt sterk 9 dagen na ma. Bedankt voor je reactie! Liefs