Goedemorgen allemaal, Ik heb een beetje een rare vraag. Ik ben 21 juli voor het laatst ongesteld geweest. Nu heb ik weer een gevoel ongesteld te moeten worden, beetje krampen in mijn buik. Dus ik denk dat het mijn ei wel zal zijn, maar nu zag ik net dat ik ook wat oud bloed verlies (sorry) . Kan dat, dat ik nu na nog geen 2 weken weer ongi moet worden...? Dat is toch veels te snel?? Als er iemand ideetjes heeft, ik hoor het graag. ps we hebben zaterdag voor het laatst geklust
Het kan een bloeding van de eisprong zijn, dat schijnt ook wel eens voor te komen.. of een innestellings bloeding, misschien heb je, je ei toch eerder gehad!! Spannend....
ik herken het, heb het ook gehad. donderdag 8 juli laatste ongi en donderdag 22 juli had ik ook iets bij het afvegen wat later toch wat meer werd, leek dus op weer een ongi met dus maar 2 weken ertussen. ik dacht ook dat het misschien een innesteling was aangezien ik het weekend van 17/18 juli met ovutesten positief teste. op deze site heb ik raad gevraagd aan de verloskundige en ze dacht niet dat het weer een ongi was. voor innesteling was het te vroeg maar helemaal zeker wist ze het niet. kan dus ook een tussentijdse bloeding (spotting) of een eisprongbloeding geweest zijn, in dat geval klopte de ovutesten dus niet. is je cyclus regelmatig verder of niet......... ben bang dat er voor ons allebei niets anders op zit dan afwachten
Gisteravond waren de bloedinkjes alweer weg, en nu ook niks meer. De krampjes blijven wel af en toe wat zeuren, maar niet heel erg zeg maar..... Het schiet me nu te binnen dat ik zondag wel van dat draderige, doorzichtige afscheiding heb gehad en dat heb je toch meestal rond je ei, dacht ik tenminste. Ach we wachten wel af, meer kun je niet doen he??