Miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Emmi9, 29 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmi9

Emmi9 Nieuw lid

29 aug 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik heb gister een zwangerschapstest gedaan en daaruit bleek dat ik zwanger was. Mijn ex heeft me een paar keer in mijn buik gestompt en heb nu bloedverlies maar (nog) geen pijn. Is dit een miskraam? Of kan het ook iets anders zijn?

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    :$ Geen idee of het een miskraam is, aangezien het vruchtje nog diep achter het schaambot ligt. Maar jeetje, wat heftig. Ik zou hier zeker wat mee gaan doen, wat een idioot zeg!

Voor nu heel veel sterkte, hoop dat het meevalt!

3. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ga alsjeblieft aangifte doen! Hoe moeilijk dit ook is....

Bloedverlies hoeft niet altijd een miskraam te zijn. Kan nog van de innesteling zijn, een gesprongen adertjes of een hematoom....

iig héél veel succes!

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik merk dat ik veel vraagtekens krijg bij jouw korte maar heftige post. Waarom zoek je een forum op en ga je niet acuut naar de huisarts? Is het kind van je ex en wil hij het niet? Woon je alleen, heb je iemand die jou en je kindje kan beschermen? Durf je aangifte te doen? Je kunt altijd contact opnemen met Samen Veilig, zij kunnen je advies geven in wat je kunt doen als dit stelstelmatig gebeurt.

Helaas zijn er ook mensen die misbruik maken van fora als deze door nepverhalen op te hangen, voor de aandacht of wat dan ook. Enerzijds hoop ik dat dat voor jou geldt, zodat dit nare verhaal dan niet waar is. Maar als het inderdaad echt waar is meid, zoek dan hulp want als jouw ex zo ver gaat om jou in de buik te stompen zal het daar niet bij blijven.

5. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje. Heftig verhaal. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken laat staan op reageren. Veel sterkte en ga aangifte doen en naar de verloskundige voor een controle.

En veel sterkte.

6. Emmi9

Emmi9 Nieuw lid

29 aug 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik heb vanmiddag nog een keer getest maar de test gaf deze keer aan "niet zwanger" en ik bloed nog steeds.. ik vrees zelf het ergste mijn buik voelt nu ook zachter aan dan gister of heeft dat er niets mee te maken?

7. Logan

Logan Niet meer actief

Jeetje... ik schrik hiervan. Ga alsjeblieft naar een huisarts en doe aangifte.

Deel Deze Pagina