Ik zie wel een dikke streep, maar lijkt of die alleen aan de onderkant zit. Over twee dagen nog maar eens testen.
Je had vorige week ook een vage test geplaatst, als je zwanger was zou hij echt moeten knallen meid.. Dus ik zeg niet zwanger..
Als je constant vage testen hebt, kun je beter geen plustest doen. Die brengen dan ook geen duidelijkheid.Vooral niet als die ook weer een zeer vaag streepje laten zien. In dat geval raad ik je sterk aan om een Clearblue Digitaal te doen die aangeeft zwanger/niet zwanger. Geen getuur naar streepjes en direct duidelijkheid. Als je rond je NOD zit, dan zou je deze test zeker al kunnen doen.
Heb de foto uitvergroot, maar het zit inderdaad alleen aan de onderkant. Dat tezamen met een vage test die je vorige week al had.....ik denk dat deze negatief is. Helaas.
Idd... Vraag me ook af wanneer jij je foto's maakt want het lijken allemaal ontzettende indrogers altijd.
Ik wist niet dat ze vorige week ook al getesthad, maar zoals Lilaa zegt dan had de test nu wel moeten knallen
Volgens mij is de test droog.. Als je deze laat liggen komt er al snel een streep.. Die streep zegt niks. Heb mijzelf op die manier ook al eens blij gemaakt met niks. Ik hoop dat je snel resultaat hebt!
Ik zag de plus streep binnen 2 min staan maar pas later er hier opgezet ik ben een week eerder ongie geworden dus daarom deze test nog is gedaan maar wordt ik niet wijzer van het was maar twee dagen nu vandaag nog is kruitvat gedaan maar ben niet zwanger moet eigenlijk pas woensdag ongie worden en nu al gehad