Hallo allemaal! Ik heb al een tijdje last van gevoelige tepels, misselijkheid, krampen in onderbuik dus ik ging vanmorgen een testje halen bij de apotheker (Predictor) Op de bijsluiter stond dat 2 verticale streepjes positief was, en een leeg vakje en een verticaal streepje negatief. Niets bijzonders dus. Nu kwam er op mijn test een horizontaal (?) en een verticaal streepje? Ik weet niet goed wat ik hier mee moet... Iemand ervaring of tips? groetjes Nena
Kun je een foto plaatsen? Wat voor een Predictor is het trouwens? De onbetrouwbare Vroegtest of de gewone?
Sorry, kwas zo kwaad op die stomme rot test dat ik hem meteen heb weggekieperd haha Het was de vroegtest... is die zo onbetrouwbaar? Ik ben wel niet vroeg... ben al een dikke week overtijd
Ik heb vandaag een nieuwe test gedaan (kruidvat). Ik zag na 2min een heeel licht plusje, maar een paar minuten laten was het een minteken... Wat denken jullie, zwanger of niet? groetjes!
Als die tijdens het doorlopen verdwijnt, is de test helaas nog negatief. Want bij een positest blijft het plusje echt wat langer staan, . Tijd genoeg om een foto ervan te maken zeg maar.
Als ik al een plus test gebruikte en ik zwanger was verdween het plus streepje echt niet meer. Wel heb ik vaker gehoord dat het weer verdwijnt voor de afleestijd voorbij is en dan is het negatief helaas.
Geen dikke week overtijd dus, maar een kleine week 'voortijd'- Had eventjes wat denkfoutjes gemaakt , sorry voor de verwarring!