wanneer eisprong na miskraam en kan het weer?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Irene, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ik heb 2,5 weken geleden een miskraam gehad. Op wat bruinverlies na is het helemaal voorbij (lichamelijk dan). Ik heb vandaag het gevoel dat ik mijn eisprong heb, wat vage buikklachten die ik normaal altijd ook had rond de periode van mijn eisprong. Kan dit al 2, 5 week na een miskraam? En betekent dit dat we ook weer kunnen 'klussen'? Ik weet niet of ik beter kan wachten tot een volgende ongesteldheid, maar heb bij verschillende verloskundigen gehoord dat het lichamelijk niet nodig is om een ongesteldheid af te wachten. Ben zelf gewoon wat onzeker!

Groetjes

2. ik heb 15 nov een miskraam gehad,maar wij zijn gewoon weer gaan klussen.
    er zijn wel dokters die zeggen dat je beter 1 ongi af kunt wachten,maar volgens mij is dat omdat ze het dan beter uit kunnen rekenen

3. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Hoi Christie,

Ja dat denk ik zelf ook, dat de artsen dat zeggen omdat het dan beter uitgerekend kan worden. Ik heb op 21 november de miskraam gehad. Wat goed dat jullie alweer bezig zijn zeg maar, en ik duim voor dat het snel gaat lukken! Ik wil ook dolgraag weer zwanger worden want nu ik dit eenmaal heb meegemaakt wil ik het heel snel weer!

4. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    ik had 14 dagen na het allereerste bloedverlies weer een eisprong. bij curretage is het beter om 1 cyclus te wachten omdat je baarmoeder te schoon kan zijn en de bevrucht eicel geen houvast heeft, heb ik gelezen.
    bij een spontane denk ik dat het meteen wel kan, maar ik zou wachten.
    gun je lichaam de tijd.
    ik ben nu ook weer zwanger. curretage was 7 weken geleden maar of dit handig is? we gaan het beleven.
    liefs irisje

5. joyce77

joyce77 Lid

28 nov 2006
    63
    0
    0
    verzorgende IG
    Nieuwegein
    Ik heb 13 november een miskraam gehad. Ben een week later gecurreteerd maar de gyneacoloog had tegen mij gezegd dat we nadat het vloeien over was het gewoon weer opnieuw te mogen proberen. Zij zei inderdaad tegen mij dat het alleen maar voor het uitrekenen is maar als je geen menstruatie meer krijgt na je miskraam omdat je gelijk zwanger zou zijn dan kunnen ze het aan de hand van een echo ook zien hoever je bent.

6. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    de gynaecologen zegge dat je een volgende menstruatie moet afwachten , omdat je eerst nog moet ontzwangeren..dus lijkt het mij verstandig om te wachte tot de volgende menstruatie , ik heb zaterdag een curretage gehad en ik wil zooooo graag weer zwanger zijn! ik kan ook niet wachten hoor , maar ze zegge dat je anders meer kans hebt op een miskraam als je je lichaam niet laat ontzwangere..dus ik weet me ook geen raad..het liefste vanal wil ik trug een kleintje in mijn buik zodat ik terug kan genieten (probere toch) want je heb nu altijd de schrik om weer een miskraam te krijgen! maarja ik wil toch iedereen veel sterke wensen in deze moeilijke tijd..
    knuffel
    sara

Deel Deze Pagina