en vanmorgen stond ik op en was ik misselijk ben maar even blijven liggen, en toen ging het weer maar hoe verder de dag loopt des te meer zwangerschap syntomen krijg ik zo had ik ze de laatste weken niet en zo heb ik ze allemaal weer koud (terwijl het 21 graden is in huis) msselijk bij opstaan (ook van stoel of bank) rugpijn (is bij mij normaal het eerste syntoom) en mijn buik borreld al heel de dag en blijf weer op en neer naar de wc lopen om te plassen nou is het bloeden nog niet gestopt maar zijn dit de normale klachten na een miskraam? temp is 37,6 normaal 37,1 groetjes rolanda
Wat erg voor je Ben je al bij de huisarts of vk geweest, het kan zijnd at niet alles eruit komt en dat je je daardoor zo voelt en straks loop je infecties enzo op.
Rolanda, twee na dagen na je mk kan je nog heel wat klachten hebben, ik heb ook zoveel mogelijk neergelegen, voelde me soms duizelig, pijn in de buik, koud ook. ivm het bloeden (ik had curettage) zei de gynae dat het bloeden 1tot 2 weken kon aanhouden, vermits het nog maar twee dagen geleden is kan dit wel nog even aanhouden, sterkte! flyke
dan bereid ik me daar maar op voor heb geen puf om wat te doen en als ik al wat doe dan moet ik het in delen doen omdat anders de boel begint te draaien. denk dat ik maar even een paar dagen wat rustiger aan ga doen, zo kan ik de energie die ik nog heb zoveel mogelijk in mijn zoontje steken. het vreemden is zou nu het liefst heel mijn huis een grote schoonmaak willen geven, raar maar waar normaal heb ik daar helemaal geen zin in. groetjes rolanda
Rolanda, inderdaad het is allemaal nog heel recent en ik raad het je zeker aan om het rustig aan te doen, ik heb nog geen kinderen, maar kan me voorstellen dat het niet zo eenvoudig is om het rustig aan te doen, als je al een zoontje hebt, sterkte! flyke
Rolanda, neem rustig de tijd om bij te komen, en als je het niet vertrouwd zou ik toch contact opnemen met je huisarts of je vk! de zwangerschapssymptomen kunnen nog wel even aanhouden je hormonen zijn niet direct weer op regel! Dat kan wel even duren! Succes meis! Jette