Van het weekend durfe ik in mijn onzekerheid heir niet te kijken! Positief getest maar bloedverlies! Nu bij de huisarts te zijn geweest is het dus een miskraam geweest, ik wist net dat ik zwanger was en toen was het al weer over! Ik heb wat vragen die jullie misschien wel voor mij kunnen beantwoorden! Hoelang duurde het voordat jullie cyclus weer opgang was! Merkte jullie wanneer het vruchtje echt verloren had want ik heb nu nog steeds bloedverlies? Hoe lang duurde dit bloedverlies? Moesten jullie ook een inwendige echo? Allemaal veel sterkte hier op dit topic Kus amidala Als het goed is dit hele verhaal vanaf het begin! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
wat erg meid weet precies hoe je je voelt. ik hoop dat je snel je beter voelt. en je binnekort een nieuw wondertje in je buikje zult hebben groeien
Mijn cyclus was eigenlijk meteen weer op orde de eerste menstruatie volgde na 28 dagen mijn normale cyclus is 25 dagen de 2e menstruatie was alweer gewoon na 25 dagen verschilt per persoon hoe lang het duurt voor het weer herstelt. Ik had mijn miskraam in mijn 15e week 1 dag na dat we te horen hadden gekregen dat het kindje in de 13e week was overleden. Het was bij mij net een normale bevalling met voorweeën en uitdrijvweeën en naweeën. dat kwam door dat het zo'n late miskraam was ik heb dan ook gemerkt dat het vruchtje eruit kwam. Het bleef bij mij wat nabloeden en dan was het weer even schoon en dan ineens weer stolsels. Een week daarna heb ik de gynaecoloog gebelt en die heeft met inwendig echo gekeken en er zat nog wat weefsel dit is gelukkig weg gegaan met behulp van medicijnen (ergometrine) dat er voor zorgd dat je baarmoeder samentrekt en zo dat laatste eruit werkt. Nog eens een week later ben ik op controle geweest en heb ik weer een inwendig echo gehad om te zien of alles schoon was en gelukkig was dat zo zodat ik geen curretage hoefde. Als je zelf het idee hebt dat je nog teveel bloed verliest vraag dan een verwijsbrief van je huisarts voor de gynaecoloog . zeg tegen je huisarts dat je bezorgd bent en dat je graag naar een gynaecoloog zou willen. Dat kan hij niet weigeren.Maak een vragenlijstje voor de gynaecoloog schrijf alles op wat je wilt weten en leg het hem/haar voor.Ik vind dat je huisarts er wat te luchtig mee omgaat . En ik kan me voorstellen dat je er helemaal van overstuur bent. Heel veel sterkt meis liefs
Veel sterkte meisie! Ik had je al even gevolgd bij zwanger worden.. Ik heb vorige week een leeg vruchtzakje verloren ( 6.5 wk zwnager) Heb 1 week niet echt heel erg gevloeid , ook niet echt krampen gehad. De VK is de ochtend daarna bij me geweest. Ze heeft het vruchtzakje bekeken. Als ik wilde mocht ik een echo maar ze vond het medisch niet echt nodig. Zolang ik niet teveel vloeide en niet te lang en geen erge krampen had, kon ik er vanuit gaan dat mijn baarmoeder schoon was. Ze verwacht dat ik 'gewoon' weer een normale cyclus zou hebben, dus dat is nog even afwachten.. Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven... Liefs Jellie
Meiden bedankt voor jullie steun en antwoorden. Ik heb nog steeds een beetje last van bloedverlies en ook een last van kraampjes! Jellie mag ik vragen hoe een vruchtzakje eruit ziet? Moonique ik heb een verwijsbrief gekregen hoor, ik heb ook al een afspraak gemaak voor een inwendige echot! Hij zei geloof ik dat de afspraak afgezegd kan worden als het bloeedn zou stoppen binnen 1 a 2 dagen! Ik weet niet mischien moet ik hem wel gewoon laten staan ik heb nu nog steeds wel een beetje last! Kus amidala http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
HoiHoi! Ik vond het eruit zien als een soort vliesje ( had 2 stukjes van ong 1 a 2 cm groot). Je kon het niet uit elkaar trekken zoals een stolsel.. Ook moet ik het in een glas met water bewaren, de vk kon nml pas de vlg dag komen. De volgende dag was het mooi wit/doorzichtig.. Ik heb dus maar in totaal een dag of 7 matig gevloeid. Was echt geen maandverbandje vol op 1 dag.. En ook geen echte krampen. Komt debnk ik omdat er geen vruchtje was.. Vandaag ook alweer een negatieve zw. test gedaan. Dus dat is 8 dg nadat het vruchtzakje loskwam... Groetjes Jellie
Hoi Amidala, ik wou even me excuses aan bieden, ik had een berichtje gestuurd naar die andere toopic maar ik had niet verder gelezen dat het fout is gegaan. Het spijt me echt. Een goede lessen om voortaan echt alles te lezen. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies. Ik hoop dat snel goede tijden eraan komen voor jou en je ventje.
Jollie kan iedereen gebeuren maar ik ben blij dat hij op slot zit nu dan kan niemand zich vergissen. Nou het mag van mij snel donderdag zijn dan is het maar gebeurt die onzekerheid is ook niks! Ik heb weer een beetje last van bruinverlies en pijn in mijn buik, ik wordt er gek van! Kus amidala
amidala, ik wens je veel sterkte en een inwendige echo is aan te raden, dan weet je zeker dat alles , sorry voor het woord, 'weg' is, en je een nieuwe start kan maken! sterkte! flyke
Ik zou jullie nog op de hoogte houden, ben voor de echo geweest! Het is dus wel echt een miskraam geweest, heb nog wel een bloedtest gehad om te kijken of het HCG uit mijn bloed is. Want het kon nog een buitenbaarmoedelijke zwangerschap zijn dat kan ze niet zien, kan morgen bellen voor de uitslag! Ik heb me een tijdje terug getrokken van de site om mezelf wat rust te gunnen en er niet zo mee bezig te zijn, het komt vast allemaal goed! Ik had wel een meevaller, de gyneacoloog kon zien dat het eitje elk moment kon komen, ik was helemaal de weg kwiijt in mijn cyclus namelijk. Het was ook best grappig omdat te zien van binnen, kon zelf ook meekijken! groetjes amidala
Spannend Amidala, Niet leuk om te horen , maar dan heb je tenminste zekerheid wat dat nou allemaal was he? Toch erg nuttig zo vond ik zelf , zo'n bezoekje aan de gyn ook geruststellend zo iemand kan het je beter uitleggen dan een huisarts. Ik hoop dat je snel weer zwanger word en weer verder kan waar je gebleven was. liefs
meid allereerst heel veel sterkte heb je nodig bij mij heeft alles heel lang geduurd heb 6 weken met een vruchtgelopen bij mij was het misgegaan met 9,5 week heb eerst een paar x tabletten gehad enz enz uiteindelijk ben ik 5 dec gecureteerd mijn menstruatie kwam precies wer nar 28 dagen maar is niet voor iedereen zo een bezoekje aan de gyn is nooit verkeerd hoop voor je dat het snel weer op gang komt en dat je schoon bent
*Ben ook erg benieuwd wanneer mijn cyclus weer op gang komt; daar kan ik je dus nog niks over zeggen... *Ik heb heel goed gemerkt dat ik het vruchtje ben verloren; ik kon het goed voelen en heb het opgevangen, en later begraven op een mooie plek in de tuin. *Mijn bloedverlies is vorige week donderdag begonnen (miniem) en gisteren was het een heel eind over; al met al dus een week gevloeid, zeg maar. *Ik heb inderdaad een inwendige echo gehad bij de VK; ik had het vruchtje al meegenomen ter controle (wilde weten hoe oud ze het schatte), en de echo was min of meer om te checken of de baarmoeder al leeg/schoon was. De inwendige echo vond ik niet erg; ik mocht dat apparaat zelf inbrengen, was verder ook niet pijnlijk ofzo (en al helemaal niet na die krampen van het weekend!). Ben je nog niet bij de VK geweest? Ook al had je nog geen afspraak staan, je mag gewoon bellen hoor; de meesten willen denk ik toch je baarmoeder controleren, want als er iets achterblijft, heb je kans op infecties. heel veel sterkte en weet dat je niet alleen staat...