Verandering Menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Natasja, 5 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Meiden,

    Even een vraagje aan de meiden die al wat langer van de pil (spiraaltje) zijn. Zoals jullie weten heb ik 7 rondes gehad, maar ik merk dat mijn menstruatie nu anders aan het worden is.Heb deze keer echt heel veel buikpijn (nu al 3 dagen, normaal maar 1) en ik verlies heel veel stolsels( :oops: ).

    Merken jullie ook verschil in je menstruatie?

    Groetjes
    Natasja
     
  2. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Het zou uiteraard ook kunnen zijn dat er wel sprake is geweest van een bevruchting maar dat het een vruchtje was dat niet levensvatbaar was, waardoor het toch met een "menstruatie" mee naar buiten is gekomen. Ja, ik ben ook geen arts hoor, hihi, maar het zou toch kunnen...?
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zou kunnen. Als dat zo is, niets aan te doen toch?

    Tis gewoon zo vies deze keer hihihihi. Heb wel eens meer "klontjes" maar nu is het echt veel en sommige zijn best groot.

    groetjes
     
  4. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    absoluut!
    Het is de laatst 2/3 keer veel heftiger dan voorheen. Ik weet niet of dit misschien ook komt omdat ik er toch veel mee bezig ben of meer gespannen ofzo? Het kan natuurlijk want hoe langer het allemaal duurt hoe meer onzekerheid of het wel gaat lukken (bij mij dan).
    Mijn cyclus lijkt iets langer geworden en ik voel meer ongemakken vlak voordat ik ongesteld ga worden. Tevens herken ik jou verhaal van dat je een beetje bloedverlies hebt en dat het pas dagen daarna gaat doorzetten, vervelend.