Krijg geen positieve ovulatie test?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door brenda1987, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Hoi Meiden,

Ik open ook maar een topic.
    Vorige maand was mijn koperspiraal verzakt en dat kan dus betekenen dat mijn lichaam de spiraal uit stoot. Ik heb de koperspiraal opnieuw laten zetten en voor mijn eigen gemoedsrust ovulatietesten gebruikt deze maand zodat, ik niet ging s*xen op mijn vruchtbare dagen. Want je weet maar nooit!

Op dag 9 verloor ik vruchtbaar slijm hele sliert leek op rauw eiwit.
    Dit is de reden dat ik begon te testen op dag 9 om 20uur er stond een tweede streep maar, lichter dan de controle streep.
    Nu heb ik van dag 9 tot dag 24 getest en tot nu toe geen positieve test gehad staat altijd een tweede streep (licht) ,maar nog lang niet positief.
    Heb zelfs 2x per dag getest. Eigenlijk is zelfs die van dag 9 in de avond het donkerst van allemaal, maar nog lang niet positief.
    Nu heb ik al 2 dagen dat mijn baarmoeder laag zit en mijn ingang geblokkeerd is dit heb ik meestal voor mijn menstruatie doorbreekt.
    Hoe kan dat op dag 24:(
    En heb behoorlijke menstruatie krampen al 2 dagen word er niet goed van en pijn in mijn rug.
    Zou het dan echt kunnen zijn dat mijn ei op dag 8 is geweest behoorlijk vroeg lijkt mij? Of moet mijn ei nog komen.
    Sorrie voor mijn onduidelijke lange verhaal maar hoop dat er meiden zijn die ervaring hebben:D

2. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Nog voor de duidelijkheid:
    Heb van dag 9 tot 13 alleen in de ochtend getest om 11-12 uur
    En van 14 tot 23 2x getest en in de ochtend om 11-12 uur en in de avond om 19-20 uur.
    Dus dat doe ik goed als het goed is.
    Is voor mij de eerste keer met ovulatietesten maar ben het nu al zat. Volgende maand stop ik ermee en hoop ik dat die spiraal op zijn plek blijft zitten:D

3. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Volgens mij komt het wel eens voor dat je zo vroeg ongesteld raakt. Maar je heb al twee dagen ongikrampen maar nog geen bloed te vinden? Ik neem aan dat je op dag 9 met een posi test in je hand het ff niet leuk hebt gemaakt tussen de lakens? :p Anders misschien een zw.test?...

4. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ja hoor dat kan heel goed. Vorig jaar de eerste 3 cyclussen nadat ik was gestopt met de pil, was mijn cyclus 25 dgn en een eitje op dag 9. Stel hij zou op dag 8 posi zijn geweest, dan springt je eitje op dag 9 en dan zou je zomaar morgen ongi kunnen worden

5. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ik heb dus geen positieve ovulatietest gehad ook niet op dag 9 maar die was wel het duidelijkst maar nog lang niet donker genoeg.
    Wel een dikke sliert verloren leek op rauw eiwit sorrie dames
    Dus wij hebben het wel gezellig gehad zijn beide er niet vies van dus doen het iedere dag vaak 2x en het was de bedoeling om het even niet te doen als wij een positieve ovulatietest hadden maar die heb ik nooit gehad.
    Dus vroeg mij af of hij nog moest komen al vind ik dat wat laat of dat hij voor dag 9 is geweest:D

Heb nog nooit een cyclus gehad die langer duurde dan 36 is mijn langste maar, dat komt door vmk.
    Bedankt voor de reacties

Voor de bevalling zat hij rond de 26-28 dagen soms 30

Deel Deze Pagina