Hallo allemaal, Is hier al een eisprong op te zien. Heb hem denk ik gemist met ovulatietesten. 647d91 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Wow... wat een pieken en dalen. Temp je wel rectaal/via billen?? Elkr dag voor het opstaan op dezelfde tijd?
Ler is geen eisprong zichtbaar en aangeziem he elke dag een nega ovu had denk ik ook niet dat je hem gemist hebt.
Ik meet elke dag om 7.20 rectaal voor het opstaan. 1 dag 3 mei heb ik gediscarded omdat ik toen koorts had. Ik snap er niets meer van. Dan wordt het wel een erg lange cyclus zo.
3 mei staat gewoon als een normale temp en is dus niet discarded Ik zie helaas nog geen ei. Heb je wel eens vaker langere cycli gehad ?
Afgelopen maand 27 dagen. Cyclussen daarvoor variƫrend tussen 28 en 32 dagen. 1 uitschieter half jaar geleden van 39 dagen. Ik stop nu maar met testen denk ik. Wordt een beetje duur zo. Wacht nu 19 dagen af en als ik dan nog niet ongesteld ben maar eens een testje wagen
Ik krijg een beetje pcos gevoel bij dit kaartje. Temperatuur schommelt wel heel erg. Hoe zagen je eerdere kaartjes eruit? Of ben je net begonnen met temperaturen?
Oh zie nu pas ook je kaartje van april en mei. April is heel rustig. Mei wordt iets piekeriger. En juni schommelt de pan uit. Ik zou dit even goed in de gaten gaan houden.
Ik ben niet bekend met pcos. De vorige 3 zwangerschappen vrij snel zwanger. 1e door spiraal. 2e door de pil en 3e in ronde 3 zwanger. Altijd netjes een cyclus van 28 dagen gehad. En nu dit. Toch maar eens een verwijzing vragen naar de gynaecoloog denk ik.
Ik ben geen kenner wat betreft pcos hoor. Wat ik weet is dat cyclussen dan vaak lang zijn. En dat is bij jou dus niet het geval. Maar wat je ook vaak ziet is erg piekerige kaartjes. Vandaar dat ik het benoemde. Hoelang ben je nu bezig om zwanger te worden?
Ik lees in jouw verhaal geen pcos hoor, alleen nu 2 keer een uitschieter terwijl je normaal wel tussen de 28 a 32 dagen zit. Bij pcos heb je vrijwel alleen maar lange cycli en met een beetje mazzel een keer een normale. Hopelijk deze eisprong raak veel plezier met je kansen benutten