Deze maand temperatuur ik voor het eerst, dus ik kan mijn eigen kaartje nog niet zo goed interpreteren. Vandaag was mijn temp 0,2 graden lager (4 dagen voor NOD) is het nu einde verhaal voor mij? (of kan dit ook te maken hebben met het feit dat ik gisteren een feestje had en dus later op bed lag?)
Je zit nu echt nog ver boven je basale temperatuur. Ik zou dus niet te snel zeggen dat het niet gelukt is.
Hoop doet leven en volgens mij heb jij zeker nog hoop. Al wil ik je die niet aanpraten als die er niet is hoor. Ik duim voor je, want voor mij hoef ik volgens mij niet meer te duimen, dat kan weer over 2 weken.
Helaas is mijn temperatuur vanmorgen niet opnieuw gestegen (hij is gelijk gebleven). Ik merk aan mezelf dat ik toch enigzins teleurgesteld ben, ook al zeggen jullie dat het nog niet perse afgelopen hoeft te zijn... Iemand wellicht goede ervaringen met een kleine temp dip vlak voor NOD en wel zwanger?
Ik vind het nog steeds een mooi kaartje en ik heb grotere dips voorbij zien komen met wel zwanger. Je zou eens in het topic moeten kijken met zwanger kaartjes. Daar zit ergens iemand met een raar kaartje, die heeft zo'n dip.
Zolang je temperatuur niet vlak in de buurt of onder de horizontale lijn komt is de kans groot dat je zwanger bent. Nog even doortempen. En goed aangeven in je grafiek. Hoop voor je dat je ongi wegblijft.
Je weet natuurlijk niet of je zwanger bent voordat je een posi test in handen hebt. Maar als je mijn vorige cyclus bekijkt zie je dat het kan. Mijn temperatuur daalde tot ongeveer de lijn en steeg daarna weer, ik was zwanger. Helaas kreeg ik een miskraam en heb nu voor mij een niet normale temperatuurcurve. Blossom