wanneer eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mar, 12 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo,

    Ik heb 2 keer een cyclus gehad van 28 dagen en de laatste was 40 dagen.....
    Nu ben ik in mijn banner uitgegaan van 40 dagen en dan heb ik pas over 10 dagen mijn eisprong, maar sinds vandaag redelijk heldere wat slijmachtigere (Sorry voor details) afscheiding en steekjes in mijn buik en ik lees vaak dat dit is als je in je vruchtbare periode zit. Nu heb ik net de banner eens ingevuld met als cylus 28 dagen en dan geeft ie ook aan dat ik nu mijn vruchtbare periode heb, kan dit na een cyclus van 40 dagen?? Gelukkig gisteren flink geklust :) , want mijn vriend is een aantal dagen voor werk naar het buitenland. Wat een gedoe met een onregelmatige cyclus :(

    Groetjes,
    Mar
     
  2. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    je eisprong kan veel eerder zijn hoor. mijn cyclus is rond de 31 dagen en ik voel mijn eisprong iedere maand. deze maand was hij eerder dan 2 weken voor NOD. toen had ik ook dik slijm. dus goed klussen en veel plezier.
     
  3. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Zou het na dit dikkere slijm nog even kunnen duren tot de eisprong (tot vriendlief weer thuis is dus ;) ) ? Of is dat meestal gelijktijdig?
     
  4. radna

    radna Bekend lid

    3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hoi,

    volgens mij kan t heel goed dat je na een cycles van 40 dagen er ook weer een van 28 dagen kan hebben, weet t niet zeker hoor maar je leest t hier wel vaker!
    handig is tniet echt he, weet nooit dan waar je aan toe bent. maar wel goed dat jullie gister al geklust hebben, kan t daar niet aan liggen ;)

    succes!!!!

    groetjes radna
     
  5. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Ja inderdaad goed dat we gisteren goed geklust hebben :) Alleen si hij er pas woensdag weer, dus als mijn eisprong morgen zou zijn, dan is het klussen van gisteren te lang geleden en dan is woensdag te laat, of kan het een dag na de eisprong ook nog "goed komen" ? ;)
     
  6. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    eitje kan 12 tot 24 uur overleven. dus die kan heb je en zaad kan 48 uur overleven maar soms ook langer, dus dan heb je van gisteren ook nog kans.
     
  7. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Nou ik hoop maar dat mijn eisprong pas woensdag of later is, maar er is dus hoop :eek: Ben blij dat we gisteren tot 2 keer toe geklust hebben, alvast inhalen van de dagen dat hij er niet is ;)
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    2 keer is niet echt best voor de zaadjes, helaas haal je daar niks mee in :(
     
  9. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Maar dan is de eerste keer wel goed geweest voor de zaadjes, die waren er dus al ;) en de 2e keer......dat was dan gewoon leuk :)
     
  10. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    en dat is ook heel belangrijk!!
     

Deel Deze Pagina