Jaa!! Ook wij gaan ervoor!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rammel, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Lieve allemaal,

een tijdje terug heb ik een topic geopend (Klik), over het probleem dat mijn vriend nog geen kinderen wou, omdat hij het heel eng vond.
    Na uuuuuuuuren praten, soms met zelfs wat ruzie en verwijten en soms hebben we het woordje 'baby' expres genegeerd. Maar het is eindelijk zover :D. Ik heb eind december de laatste pilstrip opgemaakt en de nieuwe strips blijven lekker in hun doosje :D.
    Ik vind het nog steeds best onwerkelijk, maar zooo leuk! De 1e keer echt onveilig vrijen was heel raar. Beetje giegelig en onwennig en ook wel een beetje eng.
    Ik moet zo ontzettend om mijn vriend lachen, want mijn vermoedens waren helemaal juist. Hij is nu degene die er het meest mee bezig is (op een leuke manier dan!). Hij droomt erover dat het misschien gelijk de 1e keer wel raak kan zijn en over hoe we de babykamer zouden gaan inrichten en hij noemt namen op die hij mooi vindt. Ik weet nog steeds af en toe niet wat mij overkomt. Ineens is bij hem de knop omgegaan en is hij nog enthousiaster dan mij. Echt ontzettend leuk!
    Nou... Dit wou ik gewoon even kwijt. Jullie gaan mij vaker op dit forum zien!
    :D

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wat fijn voor je zeg! :D Hoop dat het snel raak is voor jullie!

3. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Succes en dat jullie maar snel roze nieuws mogen ontvangen.

Liefs...

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    succes met zwanger worden hopelijk is het gauw raak

5. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Bedankt! Ik hoop zelf ook dat het snel raak is. Het lijkt me heerlijk om zwanger te zijn!
    Laten we hopen dat het überhaupt lukt! Je weet maar nooit...

6. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey,

Ja dat zijn mannen, ik had dat ook, mijn vriend dacht gelijk aan zijn toekomst en vondt het raar om zijn jeugd aan de kant te zetten voor een kindje.

Maar NU....

Alles draait om kinderen en bekijkt google voor alle onderwerpen die te maken hebben met baby's etc erg leuk, en als je vraagt wat hij aan het doen is, dan krijg je als antwoord "Niks Lieverd"

Hahahhah

Suc6 met het zwanger worden, en hopelijk duurt het niet lang voor jullie;)

Grts Typ

Deel Deze Pagina