Kan het zo zijn dat je vruchtbaarslijm hebt op de dag van je eisprong? Of is het er altijd voor? Heb mijn eisprong net gehad maar helaas door dat ik migraine had niet zo vaak geklust! Vrijdagochtend en zaterdagmiddag hebben we geklust en zaterdagavond en zondag had ik vruchtbaarslijm. Heb ik deze maand dan nog kans? Of is mijn eisprong veel later dan het vruchtbare slijm?
Volgens mij is het vruchtbaarslijm rond de eisprong. Dus volgens mij niet perse voor de eisprong. Ik heb nu mijn tweede IUI behandeling gehad en op de dag van de inseminatie had ik volgens de verpleegster mooi helder vruchtbaarslijm. Maar of de eisprong al geweest was weet ik niet. Ze maken op dat moment geen echo meer. Dus heel veel duidelijkheid kan ik je niet geven. Groetjes
Vruchtbare afscheiding kun je voor en ook op je eisprongdag hebben, ik zelf heb het vanaf 4/5 dagen er voor. Als je eisprong is geweest veranderd je afscheiding naar cremig-wit en ook je baarmoeder zakt dan en wordt harder (als je vruchtbaar bent is je baarmoeder zachter en ligt hoger). Maar, je hebt zeker kans want het mannelijke zaad kan wel 3 tot 5 dagen in leven blijven
Ik weet nooit zo goed wat bij mij vruchtbaar slijm is. Ik had gister (4 dagen voor mijn eisprong) heel erg waterige afscheiding. Dit voel ik er dan zo uit lopen. Is dit een goed teken? We hebben eergister geklust, en gaan vanavond ook weer aan de slag