Hallo meiden,ff een vraagje.Gistermiddag ging ik het toilet en zat mijn slip vol met soort van rauw eiwit ( )Gisteravond geklust.Nu vroeg ik me af ofdat we te laat geweest zijn ofdat het het goede moment was.Nu heb ik het vreselijk koud.Normaal temp 37,1-37,0 deze cyclus en nu 36,6.Weten jullie het?
hihi,ik hoop het...Mijn vorige cyclus was helemaal van slag.Had een cyclus van 41 dgn,ipv de standaard 32...Nu dus alles goed in de gaten gehouden,dus hoop dat we optijd waren...
je temp daalt tegen de tijd dat je ongi moet worden blijft hij hoger dan is de kans groot dat je zwanger bent succes en spannend hoor
Hoi Deb,ik had gisteren van dat eidooierachtige slijm en vandaag is mijn temp wat gedaald.Bedoelde dus ofdat de dag van de eisprong de temp wat daalt ofdat de dag na de eisprong 1 dag de temp daalt en daarna stijgt?Ben zo benieuwd...Pff...maar in ieder geval bedankt voor je antw.
je temperatuur gaat stijgen als je eisprong geweest is... bij sommige meiden is er rond de eisprong een daling in temperatuur maar dat is wisselend... maar als ie omhoog gaat en daar minimaal 3 dagen blijft dan is je eitje geweest.... je kan met tempen alleen achteraf je eitje bepalen. maar gezien je slijm zit je wel in je vruchtbare periode..... dus ik zou zeggen klussen tot dit slijm verdwijnt (sommige meiden hebben het meerdere dagen)