hallo allemaal, Dit is de eerste maand dat ik serieus aan het tempen ben na de miskraam. Nu geeft FF aan dat ik mijn eisprong bij de tweede dip heb gehad terwijl ik zelf denk dat het bij de eerste was omdat hij toen veel lager was. Ik heb verder niet elke dag mijn baarmoedermond gevoeld maar weet wel dat het van dag 14 tot 18 ongeveer wat hoger was. en had die week ook wat waterige afscheiding. Nu heb ik ook veel last van veel witte afscheiding sinds 4 dagen. Nu heb ik vandaag dus weer een dip vind ik wel een beetje vreemd weet iemand wat dat betekent? Heb ik dan misschien toch nu mijn eisprong? men baarmoedermond was vanmorgen wel hard. Owja toen ik zwanger was had ik op dag 23 en 24 ook een dip.(kijk bij kalender van december) Liefs
Erg lastig, omdat je van tevoren weinig getempt hebt. Het kan dag 15 of 18 zijn geweest, maar eigenlijk heb je te weinig gegevens. Vandaar ook het stippelkruis in plaats van een volledige kruis. Aan de hand van baarmoederslijm zou ik meer kunnen zeggen: wat was het op dag 17 t/m 19? Weet je je slijm goed te bepalen?
dag 15,16,17,18 had ik waterige afscheiding het was maar een heel klein beetje rekbaar maar niet dat je 10cm draden kan rekken. mijn baarmoedermond was ook die dagen hoger en zachter dus ben daar maar vanuit gegaan. Nu is die namelijk vrij laag en egt hard als het puntje van mijn neus en toen was die dieper en zacht als mijn oorlel. Maar vind het wel appart dat ik dan geen eggwhite heb gehad. Nu heb ik heel veel witte plakkerige afscheiding. liefs
op de calculator van Wanneer gaat het eitje innestelen? staat wel dat als ik 7 april mijn eisprong had dat ik vandaag een innesteling had. Dat zou wel de dip verklaren...
Sorry, maar van zo'n calculator kun je niet opaan... Die kloppen bij mij sowieso al nooit i.v.m. mijn te korte LF... Ga vertrouwen op je eigen lijf en begin met hele cycli tempen, maar ga alsjeblieft niet uit van zo'n online calculator... die kloppen sowiezo maar bij 1 op de 1000 vrouwen ofzo...
okee bij mij vorige zwangerschap klopte die wel precies toen had ik een innestelingsbloeding. het was ook niet dat ik zij dat dat zo was meer dat ik het grappig vond dat die calculator dat aangaf..
FF zit goed met je eisprong, want na ei veranderd de afscheiding naar creamy of sticky Je dip zou idd een innestelingsdip kunnen zijn, maar hoeft niet altijd iets te betekenen.. ik vind het wel altijd spannend zo'n tempdip Zelf had ik er ook een toen ik zwanger was..
Die calculator klopt bij mij niet, ik heb latere innesteling. OPvallend is dat op mijn vorige kaartje geen duidelijke dips waren (ovu of innesteling), maar op het laatste kaartje juist beide. Is ook afhankelijk van of het net te vangen is op de tijd dat je temperatuurt.