2v5 (kv) heel licht positief, matcare negatief..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamavanLiv, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

5 mei 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben inmiddels 9 dagen overtijd en heb op nod en 2 dagen daarna zeurende buikpijn gehad (net of ik ongesteld moest worden of het was). Ik heb geen bloed gezien, maar kreeg ineens allemaal puistjes in mijn gezicht. 1,5 week voor mijn nod heb ik ontzettende hoofdpijn gehad tot op mijn nod. verder verlies ik veel wit slijm :( Bij spontane bewegingen als bukken en meteen weer opstaan heb ik van de week enorme buikpijn gehad, een trekkerige pijn in mijn onderbuik. Woensdagochtend een heel licht positieve test van de kruidvat gehad en sinds gister pijnlijke zware borsten (die overigens langzaam aan het groeien zijn.. viel mij van de week al op). Vandaag wilde ik weer testen in de hoop een duidelijke 2e streep te zien, maar helaas. De test was negatief!

Overigens testte ik bij mijn dochter ook pas met 6 weken positief, maar het maakt mij ook nu weer erg onzeker..
    De huisarts heeft aangegeven dat zodra ik een duidelijke positieve test in handen heb ik gerust een afspraak kan maken bij de gyn/vk. Over 2 dagen test ik nogmaals met een kruidvattest 2v5, dus ben benieuwd!

Wie herkend zich hierin?

Groetjes

2. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    foto?
    en ik herken het wel had precies hetzelfde maare streep is streep mits het geen indrooglijntje is!
    Ennuh elke zwangerschap is anders misschien dat je nu gewoon meer en sneller hcg hormoon aanmaakt:D

3. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

5 mei 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    De kruidvat testen blijven altijd spierwit als ik niet zwanger ben ongeacht hoelang ik hem ook laat liggen. Daar heb ik dus nog nooit een indrooglijntje gezien. Hij is ook de normale breedte en lichtroze. Maar het maakt mij zo onzeker omdat ik vanmorgen dus een negatieve test had van matcare.. vraag mij druk af hoe dit mogelijk is dan?

4. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    heel simpel meid.
    De ene test heeft meer hcg nodig als de andere.
    Ik had de extra gevoelige test van zwanger en kids die was negatief en die van kv. was heeeeeel licht maar wel positief!
    Dus voor mij geen ultragevoelige testen meer maar mooi die van kv!

5. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

5 mei 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lees op internet wel meerdere verhalen over vrouwen die de kruidvat 2v5 gevoeliger vinden. Ik ga ze morgen gewoon weer halen en dinsdag weer een testje doen. Dan ben ik inmiddels 11 dagen overtijd. Spannend!

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.923
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    kruitvat is super-gevoelig. Die van MatCAre echt niet.
    Bij mijn zwangerschap was deze pas een week later positief...

Deel Deze Pagina