Hey, sinds 3 maanden ben ik aan het tempen en daarvoor en deze maand voor het eerst geen ovutesten. Omdat het vrij duidelijk was wanneer ik mijn ei had. Nu schommelt mijn cyclus tussen de 28 en 33 dagen. En ik heb zulke rare temp.waarden deze ronde, heb geen idee wanneer mijn ei is geweest, of dat ie nog moet komen? Eerst dacht ik dag 10, maar dat lijkt me erg vroeg! Ik heb een kaartje op FF, maar geen idee hoe dat het verder werkt. Geeft ie automatisch dat kruis aan als de cyclus voorbij is, want bij mij verschijnt er nog steeds geen kruis. Ik ben echt een leek wat computers betreft. Ik zet de temp. er wel zo bij. Als jullie enig idee hebben, zou ik het graag horen! liefs wies 36.2/36.5/36.1/36.0/36.1/36.2/36.1/36.1/36.2/36.5/35.8/36.2/36.3/36.0/36.4
FF geeft pas een kruis als de eisprong is geweest maar je heb dus wel een kaartje via FF en vul je daar ook alles in dan want zo snap ik niet echt veel van je temp ik had in het begin ook wat moeite met de FF maar dat is ff alles uitvogelen hoe alles werkt misschien ook een optie voor jou
dank je voor de reactie. Ik heb inderdaad alles ingevuld op het kaartje en ook op hetzelfde tijdstip. Mijn vorig kaartje was veel duidelijker. Ik had dus vrijdag een temp van 36.0 (enelaatste in mijn vorig berichtje) en de dagen erna tot nu, 36.4/36.3/36.3. Dus dan zou het m dat wel geweest kunnen zijn. Maar ik zie nog steeds geen kruis op ff. We hebben nu vrijdag en zaterdag geklust, is dat nog op tijd dan?
gelukkig maar. Waarschijnlijk moeten we het dan van de vrijdag hebben, toch? Denk jij dat de eisprong ook vrijdag is geweest? (36.0)
Ik had hier ook een vraagje over. Ben op dag 7 van mijn cyclus begonnen met tempen, zat steeds op 36,3. Toen daalde ie twee dagen naar 36,0 en daarna was ie 36,4 en nu twee dagen 36,5. Zit nu op dag 16. FF gaf aan dat ik waarschijnlijk op dag 11 mijn ei heb gehad. Denk zelf op dag 12, toen had ik de hele dag flinke steken in mijn onderbuik. S avonds laat nog geklust, dus hoop nog op tijd. Denken jullie dat dat mijn ei is geweest? Aan het einde van mijn cyclus zit ik meestal op 36,6 tot 36,7. Blijft je temp nu stijgen tot een bepaalde waarde en dan blijft ie hoog totdat je ongi wordt? Van mezelf heb ik een iets lagere lichaamstemp als ik het hier soms zie. Misschien veel vragen maar misschien kan iemand me het even snel uitleggen. Dit is de eerste keer dat ik het echt regelmatig wil bijhouden, twee cyclussen lang. groetjes Nikkie