Hallo, Ik ben nog maar sinds kort bezig met het temperaturen en het volgende is mij opgevallen: als ik s'avond "geklusd" heb, voelt de volgende ochtend mijn baarmoedermond standaard zacht aan en is de slijmvorming niet goed te beoordelen. Ik vermoed dat dit door het "sperma" komt. Aangezien ik een zeer onregelmatige cyclus heb vind ik dit erg vervelend omdat de slijmvorming mij kan helpen bepalen wanneer ik vruchtbaar ben. Hebben jullie dit ook en hoe gaan jullie daar mee om/ beoordelen jullie dit?
ik heb hetzelfde. Lijkt wel of er spuer vruchtbaar slijm vrij komt na het klussen. Vind dat wel verwarrend!
Precies! dat heb ik dus ook. Ik ging al aan mezelf twijfelen omdat niemand reageerde!. Er zijn dus meer mensen die dit hebben.
ja, precies. Ik weet ook niet wat nu wat is. Ik word er een beetje kriegel en onzeker van. (kijk maar naar mn banner)
Sperma kan lijken op vruchtbaar slijm. daarnaast is het zo dat als je opgewonden raakt de vagina ook slijm produceert dat op vruchtbaar slijm lijkt. Ik heb wel iets gelezen over het verschil tussen vruchtbaar en 'geil' slijm, maar weet niet meer wat en waar ... sorry Ik heb dus op jullie vraag geen antwoord. Bij mij was het wel duidelijk anders: alsof ik in mn broek plaste = vruchtbaar.
Om deze reden is het belangrijk om ook de rest van de dag op het slijm te blijven letten (als je naar de wc gaat) en niet alleen 's ochtends vroeg als je opstaat.
Ik heb dat ook opgemerkt. Ik had het idee dat het het overblijfsel van de sperma is, het zaadvocht. De zaadjes blijven nog ergens in mijn lichaam en de rest komt eruit. Verder weet ik niet hoe mijn baarmoedermond voelt...