Hallo, Fijn dat jullie mijn onderwerp komen lezen. Ik heb een zeer onregelmatige cyclus mijn laatste menstruatie is 1 januari geweest.. We hebben zondag geklust en vanmorgen ook.. Hoe bizar dit ook klinkt. Ik denk zwanger te zijn... Ik heb maandag enorm veel afscheiding gehad. Echt doorzichtig, en ook wat buik en rugpijn. Natuurlijk hoop je zwanger te zijn en hierdoor denk je het mischien te zijn ook. Maar was erg beneiuwd of er meerdere meiden dit gehad hebben, en toch echt zwanger bleken. Uiteraard zal ik over 14 dagen een testje doen Bedankt alvast voor de reacties.
Dat is wel erg kort en snel na je eisprong zwangerschapskwaaltjes. 1 januari was ook mijn laatste menstruatie en ik denk dat ik gister mijn eisprong pas heb gehad. Die afscheiding en buikpijn heb ik ook, maar dat is doordat ik in mijn vruchtbare dagen zat. En nu na mijn eisprong zit Maarja wie weet is het wel zo, ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent!
Hier se daar se....spot ik je hier terug . Ik wist niet dat jullie toch terug groen licht hadden gekregen. Wat goed seg! Ik duim dan terug mee voor je !
Heeeeeeeeeeeey! Jaaaaaaaa goed he Alle uitslagen waren goed.. In maart weer controlle bij de internist.. Ze zagen geen reden om het niet te doen. De glucose is redelijk onder controlle een spoortje eiwit.. Maar niets heel geks.. De wens blijft ontzettend groot. Dus we doen het gewoon. Voor jouw duim ik ook
Mooie chart! Af en toe kleine piekjes.. Maar ziet er best goed uit. Spannend hoor ik duim voor je En natuurlijk voor mijn gelijk he, kan nog he..?
wat goed seg...ben zooooo blij voor jullie !!! En zo'n wens moet je niet proberen tegen te houden . Wat zou dat een verrassing zijn moest het nu al prijs zijn !
Ja weet je risico loopt je altijd.. Tuurlijk is het hier wel een groter risico en moet je ook wel even gaan denken als je nog 2 meiden hebt thuis.. Maar dat kan ook voor een gezonde zwangere
Ja je kan nog steeds gelijk krijgen hihihi... Dit is nu ronde 5 na jouw behandeling dus nog perfect binnen de 6 maanden.
Tuurlijk, het risico is er voor iedereen. Maar je zal waarschijnlijk wel extra opgevolgd worden als je zwanger bent dus hierdoor verkleinen ze natuurlijk het risico. Ze zouden jullie ook geen groen licht geven als het risico te groot zou zijn éh.
Ik hoop dat je gevoel het juist heeft.. het is idd bizar, maar toch had ik het ook al 2 dagen na ei dit gevoel toen ik zwanger was ik blijf even meelezen en mee duimen voor je
Ik ga morgenvroeg testen als mijn temp nog steeds 36,7 is en las de ongikrampjes niet komen opsteken. Ik heb nu wel een trekkerig gevoel en wat steekjes maar nog geen krampen. Morgen zal D-day zijn hihihi....