ik weet het even niet meer, ik zit nu op dag 14 van mij cyclus. we zijn met de 1e ronde bezig, en moeten nog even weten wanneer en hoe. maarik bennu al een paardagen aan het testen met ovulatietesten, en tot nu toe helemaal wit. wanneer zou ik een eisprong of positieve test kunnen hebben? we hebben vandaag geklust, je weetmaar nooit he haha, ik ben aan het temperaturen, en het loopt zo deze week: 21 ste: 36.5. 22ste: 36.4. 23ste: 36.7. 24ste: 36.5. en vandaag: 36.3 . ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen, ik tempratuur elke ochtend om 6 uur als ik net wakker ben
ik had de eerste ronde even afgewacht kijken hoelang je cycles is en als je aan het ontpillen bent kan het langere tijd duren dus zonde voor het geld om te testen met ovu testen
merk wel dat je temp erg wisselend is. ik zou het even bijhouden met FF dat is erg overzichtelijk en je kan gelijk je ei spotten. het is je eerste poging dus zou gewoon even afwachten hoe lang je cycl. is.
ik ben nu al meer dan een half jaar gestopt met de pil, en heb daarna gelijk een mooiecyclus gehad van 28-29 dagen. en we zijn nu met de 1e ronde bezig om zwanger te worden. daarom dacht ik ook, ik ga testen om te kijken wanneer ik vruchtbaar ben, maar tot nu toe nog negatief. en FF, kan je dat hier op de site doen?