hoi dames, Ik moet even mijn verhaal kwijt, het is allemaal zo raar op het moment. Na een jaar zonder resultaat proberen zwanger te worden, hebben we ons vorige maand gemeld bij fertiliteits poli. onderzoeken gehad, donderdag krijgen we de uitslag. voor en tijdens eisprong, gebruik van gemaakt en daarna niet echt veel verschijnselen behalve dat mijn vriend zei zo hallo het is me nooit opgevallen dat jou borsten voor je menstruatie zo voller worden hihih. Dinsdag ongesteld geworden na 25 dagen (heb een korte cyclus), tenminste dat dacht ik. Het duurde welgeteld anderhalve dag en was heel weinig, niet eens een tampon vol. normaal heb ik altijd vrij heftige menstruaties die een dag of 6 duren. Ik ben ook al een paar dagen uit het niets ineens heel misselijk. ik heb twee kindjes van 7 en 4 en weet dus wat het is om zwanger te zijn. Ik voel me nu ook echt zwanger, een niet uit te leggen gevoel zeg maar. vanochtend getest, maar negatief. Ik snap er echt helemaal niks van. Hoe kan ik zo'n rare, korte menstruatie hebben, misselijk, me echt zwanger voelen en dan toch negatief testen????? Nog een apart ding, de juf van mijn oudste heeft een of ander gave, zweverig typje zeg maar hihi. Zij zegt soms dingen die ze helemaal niet weten kan maar wat wel klopt, echt heel eng soms. Gisteren op de laatste dag voor de vakantie vroeg ze me ineens, ben jij zwanger? Ik vroeg haar waarom ze dat vroeg en ze zei ja dat voel ik.......... Nu ben ik niet echt het type om in zulke dingen te geloven maar ik vind alles bij elkaar wel een beetje raar. Alles wijst op een zwangerschap behalve de negatieve test (getest met ochtendurine) Kunnen jullie mij misschien tips geven over wat het zijn kan?
mijn zus heeft 2 kinderen en bij allebei de zwangerschappen heeft ze geen positieve test in handen gehad. pas via bloedtest van de dokter gaf het aan dat ze zwanger was. misschien ben je wel zwanger maar heb je nog niet genoeg stoffen in je bloed, misschien over een paar dagen nog eens testen of anders even naar de dokter / gyn gaan voor een bloedtest. veel succes ik hoop voor je dat het raak is