Wanneer eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloem1989, 22 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Wie heeft ervaring met cervix slijm? Ik dacht dat ik mijn eisprong 7 Oktober heb gehad maar ik ben toch aan het twijfelen.. De reden dat ik dit vraag is omdat ik een heel klein beetje het vermoeden hebt dat ik zwanger ben maar de test is negatief
    Mijn symptomen zijn:
    Puisten op vreemde plekken waar ik ze nooit hebt
    Steken aan de rechter en linkerkant onderbuik trekt soms door bovenbeen:(
    Vaag misselijk heel de dag door niet misselijk dat ik moet overgeven
    Hoofdpijn
    Moe
    Buikpijn
    Warm terwijl ik een kou kleum ben
    Grotere borsten en blauwe aders op borsten en tepels
    Soort van menstruatiekramp maar het lijkt anders te voelen

Ik heb geen ovu testen gebruikt dus ik ben uitgegaan van het slijm maar daar heb ik niet echt een beeld van ik weet wel als je dat hebt dat je vruchtbaar bent en daar hebben we wel gebruik van gemaakt ;)

29 September : Slijm kon er draden van trekken (dacht ik)
    2 Oktober : Slijm maar ik dacht verminderd
    6 Oktober: Twijfelachtig slijm
    8 Oktober: Veel slijm lange draden liep er uit (sorrrrrry) ;)
    10 Oktober: Nog steeds veel slijm
    de dagen daarop werd het minder

Misschien een rare vraag maar denkt iemand te weten wanneer ik mijn eisprong gehad zou hebben?

2. Jemm

Jemm Actief lid

5 okt 2013
    277
    0
    0
    Pff lastig hoor!! Maar denk rond 8/10 oktober..

3. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Ja dat denk ik ook. Dan zou je NOD vandaag, morgen of donderdag kunnen zijn. het is wel heel lastig om te bepalen aan de hand van je verhaal. Heb je een regelmatige cyclus? Kun je nog aan het ontpillen zijn?
    Misschien nog een paar dagen wachten en als je dan niet ongesteld wordt weer een test doen.
    Succes!

4. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Mijn cyclus is niet echt heel regelmatig schommelt een beetje tussen 31 en 33 dagen er zitten niet heel veel dagen tussen zeg maar ik ben vorig jaar al gestopt met de pil. Dan ga ik maar van de langste uit en dan zou ik morgen ongesteld moeten worden.. ik hoop het niet ;) ik hoop dat ik te vroeg getest heb! Nog steeds een klein beetje hoop

5. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Super spannend joh! Hij is maar een heel klein beetje onregelmatig toch. Als je morgen niet ongesteld wordt zou ik er nog een test aan wagen!
    Toi toi toi

Deel Deze Pagina