Hallo dames. Ik ben 15 september voor het laatste ongesteld geworden. Dat is 39 dagen geleden. Op dag 31 had ik even in de ochtend bloed met afvegen. Voor de rest niks meer gehad. Ik heb last van kwaaltjes. Overgeven misselijk soms last van mijn borsten. sinds gister emotioneel. om alles huilen zelfs vandaag terwijl ik in het openbaar Was Was ik aan het vechten tegen tranen. maar wat ik nu dus echt wil weten is : 1 als die dag 16 oktober mij innesteling Was, hoe zit het dan. Wanneer Was ik dan eigenlijk ongesteld en vruchtbaar. 2 kan het zijn dat ik al mijn menstruatie heb gehad? ook al was het alleen maar bloed ket afvegen en erna een keer nog klein beetje bloed een tampon erna. Ik hoop dat jullie iets weten of zelf iets hebben ervaren als dit. En ik weet dat veel mensen zeggen je moet testen en dat is logisch maar ik durf het niet zo goed meer na al die keren negatief. En ik ben op vakantie dus ik wil eerst genieten voordat ik weer een negatieve test zie
Tsjaa das een goeie! Kan of late menstruatie zijn je had een keer eerder 39 dagen. Of zwanger. Je zult toch een testje moeten wagen om erachter te komen. Succes!
Ja dat snap ik. Ik wil zaterdag gaan testen op zijn vroegst. dan zit ik ook op dag 42 en als ik dan nog niet bloed klopt er iets niet
Alles kan.. Ik heb nu ook ineens een cyclus van al 70 dagen! En ben nog steeds niet ongesteld geweest en ook niet zwanger, Pff! Gewoon testen en anders maar afwachten..!
Jeetje meis28 dat je niet gek wordt. Ja het klopt. ik wil ook wel testen maar nog eerst even genieten van mijn vakantie. En ik heb nu ook geen test bij. Haha. Maar dacht misschien weet iemand er iets van of verstand van ofzo. hopelijk wordt he snel ongesteld. de kans wordt denk ik steeds kleiner als je zolang niet ongesteld ben om zwanger te zijn
Het kan ook heel goed zijn dat je nog aan het ontpillen bent.. Daar mag je soms een jaar voor uittrekken helaas. Ik hoop voor jou natuurlijk dat je straks een positieve test in handen hebt, maar houd er rekening mee dat het dus ook andere oorzaken kan hebben. Je lichaam is erg goed in het voor de gek houden.. Heb ook vaak afgevraagd of ik misschien zwanger was adhv symptomen, maar helaas.
Hallo naturel. ja dat kan ook inderdaad helaas. Maar opzich gaat het ontpillen bij mij goed. Ik slikte de diana en je hoort heel veel dat meiden eerste twee maanden niet ongesteld werden enz. Mijn eerste Was meteen na 20 dagen. Plus ik Was de vorige maanden heel erg mee bezig en toen had ik nog niet overgegeven of gekokhalst. dat is echt deze maand. En ik geef echt niet sbel over, tenzij ik echt ziek ben. Maar ik onthou inderdaad dat het ook het ontpillen kan zijn of de ongesteld die nog door moet zetten.
Tja jeetje, helaas is er geen enkele andere manier om duidelijkheid te krijgen dan een test! Die bloeding kan innestelingsbloed zijn geweest. Als dat zo is dan zou je ongeveer 8/9/10 dagen daarvoor vruchtbaar zijn geweest. Weet het niet heel precies. Succes met wachten met testen!
Hippydepippy dankje voor je reactie. Dan zou ik rond 6 a 8 oktober vruchtbaar zijn geweest. Dat kan kloppen ik heb rond de 8ste gemeenschap gehad. Maar her houdt wel in dat het dag 22 ongeveer Was. Is je vruchtbare periode niet altijd na 14 dagen? Testen is inderdaad de manier om er achter te komen. Zaterdag zal ik het weten
Zou idd een testje wagen! Ik hield altijd aan dat na eisprong ongeveer 4 tot 7 dagen erna de innesteling zal zijn maar dat kan eerder maar ook later zijn, het zegt niet zoveel.
Ja zaterdag ga ik inderdaad een testje wagen. Tot de dag als vandaag nog niks ontdekt van bloed. Op die 31 ste dag na op de ochtend. Dus ja test zeg meer danafvragen wat het kan zijn.