Vreemde temperatuurstijging en -dip

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Mir86, Jul 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mir86

Mir86 Niet meer actief

He meiden,

Willen jullie even meekijken?

Afgelopen woensdag (op dag 14) had enorme pijn in m'n hoofd, rug en buik (en een temp van 36.9). De dag daarna (dag 15) was mijn temperatuur omhoog naar 37.3 en was ik in de veronderstelling dat ik mijn eisprong had gehad. Maar nu was mijn temperatuur vanochtend juist ineens heel laag 36.65.

Ik baalde wel van mijn temperatuurdip, ben een beetje teleurgesteld dat ik mijn eigen lichaam blijkbaar toch niet zo goed ken als dat ik dacht. Want blijkbaar heb ik toch nog geen eisprong gehad?

Bij mijn eerste zwangerschap was mijn temperatuur behoorlijk stabiel. Ik had toen echt een mooi kaartje. Hieronder mijn huidige kaart.

Attached Files:

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe lang duren jouw cyclussen normaliter / hoe lang waren jouw laatste cyclussen?

Kan zijn dat je eisprong nog moet komen. Ik zie nog geen eisprong in je kaartje helaas.

Wellicht dat die vreemde dip op een eisprong gaat duiden?

3. Mir86

Mir86 Niet meer actief

Ik zag inderdaad zelf ook nog geen eisprong. Maar omdat mijn temperatuur gister hoog was was ik in de veronderstelling dat ik hem had gehad.

Weet ik nog niet. Dit is mijn eerste maand sinds het stoppen met de pil. Voor mijn vorige zwangerschap heb ik 2 cyclussen gehad. Eentje van 34 dagen en 1 van 29 dagen (toen bleek ik zwanger). Qua dagen zou het best logisch zijn dat er een eisprong aan zit te komen...

Share This Page