Hoi hoi, Vroeg me af of kruidvat 2v5 weleens indrogers hebben, want zolang ik test heb ik ze alleen Omo wit gezien... Nu heb ik aan de einde van de ochtend getest en ben hem eigenlijk vergeten dus druk met van alles en nog wat, kom ik hem net tegen.. zit er heel licht een tweede streep... Ik weet niet meer wat ik moet denken...
Deze testen zijn behoorlijk betrouwbaar. Misschien morgenochtend met je eerste urine opnieuw testen en er 10 minuten bij blijven staan. Dan wet je het zeker. Succes!
dat dacht ik dus ook dat ze behoorlijk betrouwbaar waren, was dus ook best verbaasd dat er een tweede streepje stond haha ga morgen indd met ochtend urine testen.. kijken of die donkerder wordt of dat die wit blijft..
Deze heeft tegenwoordig zeker indroogstreepjes, ik had voor ze voor ik zwanger was bijna elke maand. Idd wat fluitekruid zegt, nog eentje doen en er dan zorgen dat je op tijd kijkt of er wat te zien is.
ik ben van action testen gewend dat ik vaak indrogers had, maar van deze altijd omo-wit.. maar goed hoop nog nergens op.. ben zo langzamer hand wel gewend om ongi te worden
Zo zag mijn test er 2 dagen geleden uit (op 10 dpo) en nu is hij mooi roze en heb ik bevestiging gekregen met een CB test. Dus wie weet . Ik heb trouwens weinig getest, maar nooit indroogstreepjes gehad met kruidvat
Hier nooit een indroger gehad met de testen van KV. Zelf na een aantal dagen was de test nog zo omowit als toen ik de test pas deed
Ik heb hier vorige maand wel indrogers mee gehad, daarvoor ook nooit met deze! Dus t kan wel. Hopelijk lopen ze op komende dagen!
ik weet het niet precies, omdat ik er deze maand helemaal niet mee bezig was.. ben ik vergeten op te schrijven wanneer ik ongi was.. maar ik denk ongeveer 9dpo
Ik heb ze ook gehad vorige maand en daarvoor ook nooit!! Heb er heeeel veel gedaan voor de twee vorige zwangerschappen... Altijd wit en nu dus n ronde met streepjes... 1 van de 3 was wel wit
Jep, ik ook. Die van de dag ervoor uit dezelfde verpakking bleef wit en op die van volgende dag zo'n streep. Nog niet ongesteld, zal morgen wel komen want de actiontest van gister was spierwit.
Ik had laatst streepjes die binnen afleestijd verschenen en in het echt duidelijk roze waren. Maar bloedtest op hetzelfde moment gaf aan dat de hcg waarde <0.1 was. Hartstikke valse streepjes dus. En hoewel hij echt niet 'knalde' was hij toch echt duidelijk zichtbaar in het echt, daar keek je niet meer overheen. Vroeger nooit valse streepjes gehad met deze testen maar ik vertrouw ze niet meer tenzij de streepjes echt super super duidelijk zijn.
het was indd een indroger, ben vanmorgen ongi geworden.. had al zoiets gedacht, omdat ik al het gevoel had dat ik ongi ging worden, maar was verbaasd dat er toch een streepje stond haha maar goed nieuwe ronde, nieuwe kansen..