Wat weten jullie van de kwaliteit van de testen van de supermarkt? Ik ben een paar dagen overtijd en m'n mannetje hield het vanmorgen niet meer vol en heeft bij de Poeiz een test gehaald. Deze gaf positief aan. Maar ik ben toch benieuwd naar jullie ervaringen.
Volgens mij zijn alle tests in Nederland van ongeveer dezelfde kwaliteit. Ik heb van een aantal de gebruiksaanwijzing gelezen en het staat elke keer hetzelfde. Tevens zijn volgens mij de eisen in de nederlandse wet voor dit soort zaken redelijk hoog. Ik heb wel gehoord dat een aantal gebruikers ontevreden zijn over de tests van de kruidvat.
Wist niet eens dat ze ze bij de supermarkt hadden joh. Maar van harte meid en geniet er maar lekker van.
de testen van de apotheek zijn wel goed hoor, lijkt mijn niet dat deze rotzooi verkopen. testen zijn 99% betrouwbaar dus jehoort vast wel is een negatief verhaal over een test maar over het algemeen zijn alle testen die vrij verkrijgbaar zijn in orde. als ik die test van jou zie zeg ik gefeliciteerd. hier is geen twijfel over mogelijk en heb zelf nog nooit z'n mooie dikke strepen gehad
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb vanmorgen nog ff een check test gedaan en nog steeds positief, dus ben supeeeeeeeeeeeeeeer blij. Hoop voor jullie dat het ook snel raak is, wanneer dit nog niet zo is.
heel erg gefeliciteerd! geniet ervan op je roze wolk! en als ik het goed heb berekend, nog welkom bij de april mama's