Hi iedereen, Ik heb iets raar voor . Ik ben ondertussen 10d na mijn NOD en heb op NOD inderdaad een lichte bloeding gehad + temperatuurdip van 36.8 naar 36.4 waar hij nu op blijft hangen... Toch blijf ik meer symptomen krijgen. Borsten zijn enorm gegroeid, regelmatig krampen in mijn buik, extreem moe, etc. Zou ik nog eens testen of niet? Wat denken jullie?
Waarom niet testen? Zo duur zijn de testen van kruidvat of action niet toch? Maar met een zwangerschap heb je meestal een hogere temperatuur, geen lagere temperatuur.
Mijn temperatuur ligt maar 0,2 hoger dan mijn basale temperatuur nu ik zwanger ben. Ik had wel een hele duidelijke dip van -0,5 op de dag van innesteling.
Ik word ook niet wijs uit mijn tempkaartje... Voor de eisprong zat ik de hele tijd rond de 36.4, toen op de dag zelf (denk ik tenminste adhv ovulatiepijn, slijm en open bmm) op 36.2. Daarna bmm dicht, weinig afscheiding en nu al dagenlang op 36.5. Maar dat is toch niet hoog!? Voor mijn zwangerschap had ik een veel duidelijkere curve. Maar heb ook berichten gelezen van vrouwen die dit ook hadden en pas veel later met hun temperatuur de lucht in schoten en zelfs zwanger bleken!
Ik ben nu 2 dagen over tijd en mijn temp is ook maar 0.30 boven mijn normale temp voor eisprong. Ik weet niet of het iets kan betekenen, maar ben sinds vanochtend ineens verkouden aan het worden, terwijl ik pas al 2x achter elkaar goed ziek ben geweest. Hopelijk houd ik het vannacht droog en dan morgen maar een testje wagen. Spannend hoor!
Nou dames, wat betekent dit nou weer? Vanochtend een enorme uitschieter, terwijl ik gister op tijd naar bed ben gegaan. Vanochtend een negatieve zwangerschapstest van sensitest. Zo spannend!!
Mardaisy: jouw kaartje is idd heel bijzonder! Ik heb net nog een sensitest gedaan, maar ook negatief. Stiekem blijf ik toch hoop houden!
Ja zal ik doen! Heb niet zo'n goede ervaring met sensitest. De ovutesten waren bij mij ook altijd heel erg onduidelijk en geen dikke strepen 😞
Mini.... heb je voor je positieve ovulatietest ook getest? Het is namelijk onmogelijk om pas een posi ovu te hebben na je eisprong. Ik denk daarom dat jouw eisprong 2 dagen na de test was (cd 19) en niet de dag ervoor zoals FF nu aangeeft.
Volgens mij kan dat niet mini. Mijn verticale streep staat naar mijn idee ook verkeerd in FF. M'n temp is gelukkig nu wel omhoog gegaan. Nog 5 dgn tot de NOD. Spannend..!
Spannend mardaisy! Ik ben gister toch nog ongesteld geworden 😣 Voor mij nu weer even rust en volgende maand weer proberen, we blijven erin geloven😊
Hmmmzz.. balen mini..! Die stijgende lijn is dus opeens naar beneden gekwakt. Hoeveelste ronde ga je nu in?