Geen positieve ovulatie test wel een eisprong?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Fleurtjeee28, Apr 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Kan het zo zijn dat je geen positieve ovulatietest heb en wel een eisprong?

Mijn vorige cyclus was 31 dagen.
    Ben begonnen met testen op CD11 en de test liep toen wel op maar heb nu nog steeds geen positieve test gehad.. :(
    Ik zit nu op CD19 en vanmorgen kreeg ik onwijs erge ongesteldheid krampen, uitstralend naar mijn linker lies, het duurde ongeveer 10 minuten.
    Nu vanavond heb ik weer wat last van vervelende krampen, niet zo erg als vanmorgen maar wel vervelende ongesteldheid krampen.

Vanmorgen een test gedaan en die was nog lichter dan gisteren.. al moet ik ook zeggen dat die van een ander merk was dus weet niet of dat ermee te maken kan hebben..
    De testen op de foto zijn van sensitest en die vandaag (niet op de foto) van zwanger en kids.

Ik test maar 1x per dag en zorg altijd dat ik 2 uur voordat ik test niets meer drink..

Kan het zijn dat ik vandaag mijn eisprong gehad heb en de knaller heb gemist of gewoon geen positieve test krijg ofzo?

testen.jpg

Zondag 29 maart was ik helaas niet in gelegenheid om te testen.. vandaar dat die ontbreekt.

2. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Voor zover ik weet kan dat niet.

Je zou je piek gemist kunnen hebben, maar als je altijd op ongeveer dezelfde tijd test dan is die kans niet zo groot. Het lijkt er eerder op dat je piek nog moet komen... Ik zou blijven doortesten!

Of je hebt 'm zondag precies gemist, zou ook nog kunnen trouwens. Een piek zou daar wel mooi tussenin passen, qua op-/aflopen... Heb je rond die tijd wel kunnen vrijen? :D

Pas op met wisselen van merk hoor, ze kunnen net een ander soort uitslag geven, waardoor je m met aflezen over het hoofd kunt zien. Valt ws. ook wel de hoor, maar wees er wel op bedacht.

3. denise112

denise112 Niet meer actief

Ik zou doortrsten! Denk dat ie nog moet komen..

4. Fleurtjeee28

Ik ga zo ie zo even door testen en hoop dat die nog komt we hebben rond zondag ook niet gevreeën.. Agh dan volgende ronde weer maar zou jammer zijn.

Heb nog 9 testen dus hoop dat die dan wat meer duidelijkheid geeft..

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je vorige cyclus was 31 dagen. Dat was je eerste cyclus na de anticonceptie.
    Zeer goed mogelijk dat je cyclus dit keer helaas langer is.

Doortesten dus.

6. Fleurtjeee28

Vandaag had ik rekbaar slijm! Afgelopen dagen was het totaal niet rekbaar en aardig droog dus ik denk dat m'n piek een deze dagen komt.. Slijm komt voor een positieve test toch?

Misschien dat de krampen het groeien van de follikel was? Schijnt dat je dat ook kan voelen toch?
    Nouja we gaan het zien haha :)

7. Fleurtjeee28

Test vandaag omo wit! :(
    Test gewoon door maar snap er niets van.. Was de bedoeling dat ik meer inzicht en rust kreeg met die testen maar het wordt er niet duidelijk op zo haha

Share This Page