Hoi allemaal, Ik heb normaal altijd een vroege eisprong rond dag 10. Deze ronde dacht ik ook mijn eisprong op dag 10 te voelen en ik merkte het ook aan mijn afscheiding. Maar de ovulatietest was negatief. Ik ben door blijven testen en gisteren om 12:00 uur 's middags was de test positief (dag 15). Vandaag was hij weer negatief. Betekent dit dan dat ik gisteren mijn eisprong gehad heb? Ik heb voor de zekerheid wel geklust maar ik had oo helemaal geen vruchtbaar slijm dus dacht echt dat mijn eisprong al geweest was. Herkent iemand dit?
Volgens mij als je test positief is, springt je ei tussen 24 en 48 uur. Veder kan ik je niet helpen, ik ben niet echt een expert dit gebied
Je ei springt idd na je posi ovu. Dat staat ook in de gebruiksaanwijzing. Heb je op dag 8 of 9 ook een test gedaan of alleen vanaf dag 10? Vruchtbare afscheiding komt altijd een paar dagen voor je eisprong. En de eisprong die je denkt te voelen is bijna altijd het groeien vh eitje en niet de sprong zelf. Hoe weet je dat je altijd op dag 10 een eisprong hebt? Hoelang is je cyclus normaal?
Normaal heb ik altijd een positieve ovulatietest op dag 9 en voel ik mijn eisprong op dag 10. Nu heb ik getest vanaf dag 5 en dus pas op dag 15 een positieve test. Vandaag weer negatief, op dag 16. Betekent die negatieve test dan dat mijn eisprong geweest is? Mijn cyclus is rond de 27/28 dagen.
Nee, dat de test nu negatief is wil niet zeggen dat je ei al geweest is. Waarschijnlijk zal je ei vandaag of morgen gaan springen. Succes!
Normaal gesproken wordt je 14 dagen na je eisprong ongesteld. Als jouw cyclus 28 dagen is zal je eitje daadwerkelijk springen rond dag 13-14. Met een positieve ovu test op dag 9 zal je eisprong idd dag 10 of 11 zijn hoewel je dan een redelijk lange luteale fase hebt. En een positieve ovu test wil niet zeggen dat je eitje ook daadwerkelijk springt.. Hetzelfde als je eisprong voelen. Meestal voel de de rijping.